ارمن گاوافیان:
عدم رعایت استانداردهای کیفیت باعث تضعیف صنعت چاپ شده است


با وجود ظرفیت های علمی بالا در حوزه تخصصی صنعت چاپ به دلیل نبود شرایط اقتصادی مناسب واحدهای چاپخانه ای مجبور به تحمل هزینه های بسیاری هستند

آرمن گاوافیان مدیرعامل شرکت دوستان شیمی در گفتگو با اخبار چاپ گفت: شرکت دوستان شیمی نزدیک به چهار سال است که در حوزه تولید مرکب و سایر ملزومات صنعت چاپ فعالیت می کند. این شرکت با داشتن لابراتوار و بخش تحقیقاتی در زمینه تولید مرکب های جدید سعی در ارتقای سطح کیفی و بالا بردن استانداردهای مرکب مورد استفاده در دستگاه های چاپ را دارد.
او با اشاره به فعالیت های شرکت دوستان شیمی افزود: در حال حاضر عمده فعالیت دوستان شیمی تولید مرکب های چاپ خاص مانند متالایز و pvc است. همچنین تولید مواد خام و باکس پایه آب کفپوش های سنگ، پارکت و سرامیک را نیز انجام می دهد.
این شرکت همچنین در زمینه واردات مرکب از کشورهای آلمان، چین، و... نیز فعالیت دارد.
وی در مورد دستگاه های مورد استفاده در ساخت مرکب این شرکت تصریح کرد: ما با استفاده از دستگاه های تری رول مید، پرمیل، هم زن های مختلف و دیگ های جوش، مرکب هایی با استاندارد بالا تولید می کنیم.
آرمن گاوافیان در پایان با اشاره به نبود بازار مناسب و شرایط حال حاضر اقتصادی اظهار داشت: در حال حاضر تولیدات نسبت به سال های گذشته کمتر شده اما انگیزه برای تولیدات جدیدتر همچنان در میان نسل جوان و متخصص این رشته وجود دارد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست و پنجم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: