سعید کریمی، نوآور صنعت چاپ ایران:
حمایت از صنعتگر داخلی باعث شکوفایی صنعت چاپ می شود.


95 درصد اشکالات دستگاه‌های چاپ و میزان مصرف الکل و مرکب و همچنین کیفیت نامطلوب چاپ به وسیله فیلتر تصفیه آب یخچال دستگاه‌های چاپ حل شده است.

سعید کریمی مبتکر طرح فیلتر تصفیه آب یخچال دستگاه‌های چاپ و مدیرعامل امداد برودت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ، گفت: با شناسایی معضل دستگاه‌های این صنعت و حجم گسترده‌ای از این اشکالات در صدد یافتن راه حلی برای تعمیرات آن‌ها بودیم. ایده این طرح از آنجا نشأت گرفت که بیشتر خرابی دستگاه‌ها یک دلیل مشترک داشتند که آن هم کثیفی آب داخل یخچال‌ها بود.
وی در ادامه در مورد جزئیات طرح فیلتر آب توضیح داد: این دستگاه‌ها از یک تشت استیل ضد اسید ـ قاب ـ سه فیلتر پمپ ضد اسید ـ درجه تنظیم الکل، خنک‌کننده ـ کابل و برق و سایر ملزومات ساخته شده است.
او همچنین در مورد کاربرد این فیلتر گفت: این فیلتر در دستگاه‌های 10 رنگ، 8 رنگ، 6 رنگ، 2 رنگ و یک رنگ قابل استفاده است. و مانع از ورود مرکب و الکل می‌شود که موجب خرابی ماشین‌های و دستگاه‌های چاپ می‌گردند.
کریمی همچنین توضیح داد: نمونه خارجی تعبیه شده در خود دستگاه به کیفیت و کارآمدی این مدل نیست.
مدیرعامل امداد برودت چاپ اضافه کرد: این فیلتر در تمام دستگاه‌های چاپ، چه دستگاه‌های قدیمی و چه دستگاه‌های جدید قابل استفاده است.
این صنعتگر عرصه چاپ در پایان خاطرنشان کرد: شرکت امداد برودت چاپ با ارائه دستگاه تصفیه آب و خنک‌کننده یخچال دستگاه‌های چاپ با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه‌های خارجی و کیفیتی مثال زدنی و هم خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی آماده خدمات‌دهی به مشتریان می‌باشد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ پانزدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: