مدیرعامل مجتمع چاپ سرمدی:
چاپ سرمدی در آینده نزدیک با تجهیزات جدید خدمات ارائه می دهد


با نزدیک‌تر شدن تفکرات کلان مدیریت و بازوان عملیاتی در صنعت چاپ شاهد شکوفایی این صنعت در ایران خواهیم بود.



داریوش مظهر سرمدی در گفتگو با اخبار چاپ با بیان این‌که بیشتر مخاطبان تولیدات مجتمع چاپ سرمدی مطبوعات و مجلات و ناشران هستند، به لزوم داشتن کیفیت بالا در این واحد چاپی اشاره کرده و گفت: استفاده از حداکثر توان علمی و فنی در این روند بسیار مؤثر و لازم است. این مجتمع موظف است تا تمام توان خود را به کار گیرد و از کیان حرفه‌ای مشتریان و مخاطبان خود حراست نماید.
وی در ادامه به موضوع کیفیت و نحوه ارائه خدمات به مشتریان پرداخت و گفت: لازم به ذکر است که عنوان کنم مجتمع چاپ سرمدی به مدت دو سال به عنوان منتخب و برگزیده صنعت چاپ ایران معرفی شده است و این خود بار مسئولیت مجموعه تحت مدیریت ما را بالا می‌برد.
سرمدی در بخش دیگری از این گفتگو بیان کرد: سعی مدیریت بر خریداری و به کارگیری ماشین‌آلات چاپ با تکنولوژی روز است.
وی با دسته‌بندی خدمات مجتمع چاپ سرمدی به پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ با دستگاه‌های متعدد لیتوگرافی و چاپ و صحافی اعلام کرد: این چاپخانه خرید ماشین‌آلات مدرن و روزآمد جدید را دستور کار دارد و بنا دارد تا در آینده نزدیک نسبت به خریداری ماشین‌آلات تازه به ویژه در بخش‌های چاپ و پس از چاپ اقدام نماید.
داریوش سرمدی در پایان با ذکر این مطلب که در 10 سال اخیر صنعت چاپ ایران روند رو به رشدی داشته است، از مسئولان ذیربط که در سطح کلان مدیریت و برنامه‌ریزی صنعت چاپ فعالند، درخواست کرد با بخش‌های عملیاتی صنعت چاپ همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند تا همه دست‌اندرکاران این صنعت بتوانند با همدلی بیشتر در جهت هر چه بیشتر شدن پویایی و سودآوری این صنعت بکوشند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ يازدهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: