محمود آل طاها:
حرکت های اقتصادی دولت، نویدبخش فعالیت واحدهای خصوصی است


با امیدواری هایی که دولت در زمینه حمایت از تولید داخلی داده است، شاهد استفاده حداکثری از پتانسیل های بازار داخلی خواهیم بود.


 
محمود آل طاها مدیرعامل مؤسسه سپاس (چاپ صنعتی برادران آل طاها) در گفتگو با اخبار چاپ، ضمن اشاره به سابقه فعالیتهای چاپی خود گفت: با 37 سال تجربه و اخذ استانداردهای کیفیت و با ارائه ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و به روز، کیفیت بی رقیب و قیمت بسیار پایین نسبت به بازار چین به اراییه خدمات به مشتریان گرامی میپردازیم
او نوضیح داد : عمده نولیدات این شرکت در زمینه دستگاه پد پرینتر سیکل ، سیکل اسکرین ،هیت ترانسفر
است که کلیه قطعات این دستگاه ها تولید داخل است و به قولی تولید بومی محسوب میشود وی با اشاره به خدمات پس از فروش و پشتیبانی قوی توسط کادری متخصص و ارایه خدمات راه اندازی و نگهداری از دستگاه ها گفت :از نظر حمایت از مصرف کننده یکی از بی رقیب ترین شرکت های تولید کننده دستگاه های چاپ در داخل کشور هستیم
وی در مورد فعالیت های آموزشی موسسه سپاس به آموزش پرسنل متخصص اشاره کرد و گفت : با تاسیس هنرستان تخصصی چاپ به نام سپاس که به عنوان بهترین هنرستان چاپ هم نائل آمده است هر ساله 150 دانش آموز به مدت دو سال تحت آموزشهای عمومی و تخصصی قرار می گیرند که نتیجه آن استفاده از این نیروی کار متخصص در راه اندازی ـ نگهداری و تعمیر دستگاه ها است.
او همچنین به فعالیت های صادراتی به خارج از کشور نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون دستگاه های تولیدی ما به بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آسیا صادر می شود. به طوری که تعمیرات دستگاه ها به صورت آنلاین و تصویری انجام می شود.
این تولیدکننده صنعت چاپ به برنامه های آتی شرکت آل طاها اشاره کرد و گفت: در طی شش ماه آینده وارد بخشهای صنعت چاپ دیجیتال خواهیم شد.
مدیرعامل مؤسسه سپاس در زمینه مشکلات موجود در صنعت چاپ کشور نیز تصریح کرد: بارها در جلساتی با وزارت صنایع و ارشاد، مشکلات را مطرح کردیم و امید داریم مسیرهای همکاری ـ به ویژه قوانین مربوط به حوزه چاپ ـ هموار شود.
آل طاها در پایان با اشاره به پتانسیل بالای بازار چاپ صنعتی ایران گفت: امیدواریم با وعده هایی که دولت داده است، شاهد سرمایه گذاری هر چه بیشتر بخش خصوصی و توسعه صنعت چاپ در ایران باشیم

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۰ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ دهم شهريورکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: