اولین واحد بسته بندی محصولات باغی در شهرستان سامان به بهره برداری رسید


رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: نخستین واحد بسته بندی محصولات باغی در شهرستان سامان(قطب تولید محصولات باغی چهارمحال و بختیاری) به بهره برداری رسید.



 
به گزارش اخبار چاپ و به نقل از مهر کیومرث کریمیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یک واحد تولیدی و بسته بندی محصولات باغی و صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان سامان به بهره برداری رسیده است، اذعان داشت: این واحد بسته بندی غذایی در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.
کریمیان با بیان اینکه اشتغالزایی این طرح در شهر سامان ۳۵ نفر است، یاد آور شد: واحد تولیدی و بسته بندی نخسیتن واحد بسته بندی محصولات و صنایع تبدلی شهرستان است.
وی در ادامه با اشاره بر اینکه واحد تولیدی مرغ گوشتی در روستای صادق آباد در شهرستان سامان افتتاح شد، اظهار داشت: این واحد تولید مرغ گوشتی با گنجایش ۲۰ هزار قطعه مرغ گوشتی با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان با بیان اینکه از اعتبار هشت میلیارد ریالی مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان تسهیبلات بانکی و مابقی از طریق سرمایه گذار سرمایه گذاری شده است، بیان داشت: مساحت مرغداری در ۵۰ هزار متر مربع در دو سالن تولیدی است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ دوشنبه ۹ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ نهم تيرکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: