پایان پیش ثبت نام نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست


در بخش مواد اولیه شاهد حضور 95 شرکت داخلی و 11 شرکت خارجی، در بخش محصولات 224 شرکت داخلی و یک شرکت خارجی، از 82 شرکت در بخش ماشین آلات 65 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی و در بخش خدمات 65 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی حضور دارند


به گزارش اخبار چاپ و  به نقل از ستاد خبری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، در این مرحله 441 شرکت بصورت مستقل ثبت نام کردند. از این تعداد 106 شرکت در بخش مواد اولیه، 225 شرکت در بخش محصولات، 82 شرکت در بخش ماشین آلات و 28 شرکت در بخش خدمات نام خود را ثبت کردند.

در بخش مواد اولیه شاهد حضور 95 شرکت داخلی و 11 شرکت خارجی، در بخش محصولات 224 شرکت داخلی و یک شرکت خارجی، از 82 شرکت در بخش ماشین آلات 65 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی و در بخش خدمات 65 شرکت داخلی و 17 شرکت خارجی حضور دارند.

پیش از این به علت عدم اطلاع فعالان عرصه پلاستیک در شهرستان ها زمان پیش ثبت نام تا 18 خرداد تمدید شده بود.

ثبت نام، جانمایی و واریز وجه ثبت نام از 1 تیر آغاز خواهد شد.

در این مدت پس از بررسی درخواست های ارسال شده، در صورت نقص اطلاعات، ستاد اجرایی با شرکت های ثبت نام کننده تماس می گیرد و پس از رفع نواقص پیش ثبت نام آن شرکت ها کامل می شود.

پس از این مرحله، همه ثبت نام کنندگان می توانند از اول تیر با ورود در سایت با استفاده از نام کاربری و رمز عبور اختصاص داده شده، نسبت به جانمایی و واریز هزینه غرفه خود اقدام نمایند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ بيست و يکم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: