لزوم توجه به "بسته بندی" "محصولات صادراتی"


مدیرکل دفتر امور بنگاهها ی سازمان توسعه تجارت گفت: بسته بندی محصولات صادراتی می تواند نقش بسزایی در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی واسلامی در سایر ناط جهان ایفا نماید. .

 


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا)؛« گیتی توانا» با بیان این مطلب ، افزود : بسته بندی علاوه بر اثرگذار بودن بر صادرات و ایجاد ارزش افزوده بیشتر می تواند مبلغ فرهنگ غنی ایرانی اسلامی در سراسر دنیا باشد.

وی در ادامه تصریح کرد :‌ با توجه به نام گذاری سالجاری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ از سوی مقام معظم رهبری باید از ظرفیت های اقتصادی نهفته در فرهنگ از جمله موضوع بسته بندی نیز بهره جست.

مدیرکل دفتر امور بنگاهها ی سازمان توسعه تجارت در پایان گفت: بدنبال امضای تفاهمنامه ای با موضوع توسعه کیفی و کمی صادرات از طریق ارتقاء کیفیت صنعت بسته بندی در زمینه فعالیتهای مرتبط با صنعت چاپ و بسته بندی در سال 91 ؛ جلسه مشترک کاری همکاری سازمان توسعه تجارت ایران با صندوق حمایت از هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از صنعت چاپ و بسته بندی میان مسئولین سازمان توسعه تجارت و تعدادی از اعضای صندوق حمایت از هنرمندان و نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۳ يازدهم خردادکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: