PPC برگزیدگان خود را شناخت
دیاموند 4 جایزه را تصاحب کرد


اخبار چاپ: شركت بسته‌بندی دیاموند در شصت و ششمین دوره جایزه ملی بسته‌بندی‌های مقوایی كه از سوی انجمن بسته‌بندی مقوایی آمریكا (PPC) ، برگزار می‌شود؛ چهار جایزه را از آن خود كرد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكج پرینتینگ، در این مراسم كه در شهر آتلانتا‌ی ایالت جورجیا برگزار شد، دیاموند یك مدال طلا برای بسته‌بندی عطر مك‌گراو طرح كتی را از آن خود كرد. این جعبه مقوایی جمع و جور فرانسوی که تركیبی از چاپ فلزی و چاپ برجسته است، طرح گرافیكی خاصی را خلق كرده است كه هم برای حس بینایی و هم حس لامسه جلوه‌ خاصی را در بر دارد. كل این جعبه با چاپ افست تولید شده است و جلای UV مات و جلای نقره‌ای متالیك، آن را جذاب تر کرده است.
دیاموند همچنین برای طراحی جعبه‌های رنگ موی ردكن شیدزای كیو جایزه طلای دیگری برده است. طراحی این جعبه‌ها هم با چاپ افست دورنگ و پوشش براق UV و پوشش مشبك (reticulated) به دست آمده است. فرایند پوشش مشبك كه با عنوان "برجسته‌سازی شیمیایی" هم معروف است،  پرداختی برجسته و با جلوه‌ای حرارتی به بسته بندی می‌دهد بدون آن‌كه از نوع خاصی از مقوا استفاده شود و یا آن‌كه فرایند مجزایی برای برجسته‌سازی انجام شده باشد.
دیاموند همچنین جایزه ممتاز این جوایز را برای تقویم صنفی سال 2009 و همچنین برای بسته‌بندی دارویی دیگری با چاپ 6 رنگ و پوشش براق UV و پوشش مات با شیارهای برجسته پیچیده، به خود اختصاص داده است.

 

  

 

 

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۲۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و چهارم شهريورکلیدها : PPC دیاموند


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: