ساخت ماکت سه‌بعدی از بسته بندی


برنامه ای از طرف شرکت FFEI که با آن می توان ماکت های بسته بندی سه بعدی را در اختیار طراحان این حوزه قرار داد
به گزارش اخبار چاپ پلاگینز RealVue 3D Packager هم از طرف شرکت FFEI ارائه شده و می شود گفت مکملی هست برای طراحان بسته بند
با این برنامه می شود طبق یک نقشه CAD فایل سه بعدی و محل تیغ و تا خوردن بسته بندی رو مشخص کرد. ال گسترده توسط این پلاگینز به صورت سه بعدی تبدیل شده و شما می توانید قسمتهای چسب خور، دایکات و حتی لبه های زایدی رو که قراری رویهم بیفتن رو به صورت کامل در یک نمونه سه بعدی مرور کنید.
خیلی اوقات طرح گسترده مشکلی نداره، اما در مرحله نهایی ساخت جعبه همیشه بعد از صحافی قسمتهایی به مشکل میخورند. از امکانات این برنامه می توان به تهیه ماکت سه بعدی پیش از چاپ و بررسی خطوط تا و دایکات، نمایش برجسته قسمتهای امباس شده، بررسی هات فویل و حتی نورپردازی در قسمتهای لمینیت شده اشاره کرد. چون در اکثر اوقات ساخت ماکت سه بعدی بصورت دستی دقت و زمان لازم رانیاز دارد، این برنامه خیلی برای طراحان بسته بندی به شناخت قسمتهای مشکل زا قبل و بعد از ساخت جعبه میتواند کمک کند.

از امکانات دیگه این برنامه می توانیم به این موارد اشاره کنیم: شبیه‌سازی بافت در نقاط مختلف، تعیین مناطقی خاص برای امباس، هات فویل، طلاکوب و کلیشه، بروز کردن فوری سند دوبعدی و تبدیل به یک ماکت سه بعدی، امکان گرفتن خروجی مناسب از ماکت سه بعدی،‌ نمایش نقاطی که بعد از ماکت سازی با مشکل رویهم خوردگی مواجه می شوند.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ سه شنبه ۶ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ ششم اسفندکلیدها :


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: