انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در آیینه رسانه‌ها / 5
جلوگیری از ورود خبرنگاران / ابهام در برگزاری انتخابات اتحادیه


خبرگزاری شبستان رسانه متعهد دیگری بود که خبرنگار خود را به منظور پوشش مناسب خبری راهی اتاق بازرگانی و محل برگزاری انتخابات هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران کرده بود. این خبرگزاری نیز با دست خالی از اتاق بازگشته و در واکنش به این اقدام گزارشی تهیه کرد.

اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری شبستان: به گزارش خبرنگار ادبیات خبرگزاری شبستان، مجمع عمومی و انتخابات اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ عصر روز 16 دی ماه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد. این مجمع عمومی در حالی برگزار شد که در چند روز اخیر، انتقاداتی از جانب اعضای هیات مدیره مبنی بر عدم اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی آنها از زمان و مکان این مراسم و وجود برخی ابهامات در مورد شیوه برگزاری این جلسه مطرح شده بود. «علی مغانی» عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ از جمله افرادی است که تنها دو روز قبل از برگزاری این مجمع، از برگزاری آن مطلع شده بود.

همچنین بسیاری از اعضای هیئت مدیره اتحادیه تنها با پیامک آن هم دو روز مانده به زمان برگزاری از انتخابات باخبر شدند در حالی که طبق روال دوره‌های گذشته علاوه بر درج در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعضا از طریق نامه رسمی و تماس تلفنی از فراخوان شرکت در انتخابات و زمان برگزاری آن آگاه می‌شدند.

علاوه بر این مسائل، ممانعت از ورود تنی چند از خبرنگاران به این مراسم نیز بر ابهام شیوه برگزاری این مجمع عمومی افزود. همچنین از ورود یکی از دبیران سابق اتحادیه صادرکنندگان و عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ نیز به دلیل نداشتن عضویت اتحادیه ممانعت شد و این موضوع در حالی بود که برخی فعالان عرصه چاپ که عضویت اتحادیه را نداشتند در سالن محل برگزاری مجمع حاضر شدند.

به گزارش شبستان، صنعت چاپ در وضعیت کنونی با مشکلات بسیاری روبروست که این گونه مسائل حاشیه ای نیز بر این مشکلات می افزاید و نیازمند مشارکت و همدلی بیشتر فعالان این عرصه است.

منتشر شده توسط خبرگزاری شبستان در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: