انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در آیینه رسانه‌ها / 2
بابک عابدینی: انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران فردا قطعاً برگزار خواهد شد


خبرنگار خبرگزاری فارس علاوه بر تهیه گزارش، سعی در روشن کردن ابعاد موضوع انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران داشت. لذا بلافاصله بعد از تدوین گزارشی جامع در این خصوص، گفتگویی با نائب رئیس پیشین اتحادیه صادرکنندگان داشت.

اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری فارس: بابک عابدینی، نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، در واکنش به گزارش فارس مبنی بر «هزاران علامت سؤال مقابل انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران (http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921015000609)»، بیان داشت: طبق مصوبات اساسنامه اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و قوانین اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در روزنامه کثیر الانتشار مصوب شده در مجمع عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در تاریخ 30 آذر امسال آگهی برای انتخاب هیأت مدیره و مجمع عمومی چاپ شده است.
وی اضافه کرد: در این آگهی از کلیه واجدین شرایط دعوت شده است که طبق همان مفاد اساسنامه کاندیداتوری خود را به اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران اعلام کنند، همچنین در سایت اینترنتی اتحادیه در همان تاریخ یعنی 30 آذر، اعلامیه انتخابات طبق روزنامه کثیرالانتشار در سایت این اتحادیه درج شده است.
عابدینی ادامه داد: طبق همین ضوابط طی نامه‌های متعدد با اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، به عنوان نهاد متولی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، مکان و زمان مورد تأیید قرار گرفته و اعلام شده است.
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه دلیل اینکه بازرس این اتحادیه از برگزاری انتخابات آتی شما اطلاع نداشته است، چیست، گفت: آقای قنبرزاده به علت بیماری قلبی و مدتی که در بیمارستان و منزل بستری بود در جریان تاریخ انتخابات هیأت مدیره و نحوه و تاریخ برگزاری نبوده است.
عابدینی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخابات اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران فردا طبق موعد مقرر برگزار می‌شود، بیان کرد: این انتخابات قطعاً فردا رأس ساعت 15 با حضور 9 کاندیداتور در اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد چراکه طبق قانون اتاق بازرگانی در جلسه دوم باید انتخابات برگزار شود.

منتشر شده توسط خبرگزاری فارس در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۸ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: