خرید وزارت آموزش و پرورش عراق از «گاس»


اخبار چاپ:وزارت آموزش و پرورش عراق برای چاپ كتب درسی یك دستگاه چاپ گاس مدل M-600 خریداری كرد .این دستگاه سومین دستگاه چاپ رولی افست گاس است كه از سال 2004 توسط دولت عراق خریداری شده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینتینگ تاك، عماد چبارو، مدیر منطقه‌ای گاس در سیستم‌های گرافیكی خاورمیانه، می‌گوید: "برای وزارتخانه، انعطاف‌پذیری این دستگاه خیلی مهم است. گاس اینترنشنال با این دستگاه دقیقا پاسخ‌گوی  نیازهای این مشتری به داشتن دستگاهی برای چاپ رولی افقی با قطع خاص و سیستم سرد بوده است."
M-600  
برای نیازهای وزارت آموزش و پرورش بسیار مناسب است چرا كه بدون خشك‌كن عمل می‌كند و جوهرهای سیستم سرد را به كار می‌گیرد، این دستگاه به عنوان سیستمی چهار رنگ با قطع 700 میلیمتر و عرض رول 1020 میلیمتر كار می‌كند.
با وجود این‌كه این دستگاه می‌تواند قابلیت چاپ با سایزهای گوناگون را به دست دهد ولی در حال حاضر این سازمان اساسا از آن برای چاپ كتب درسی با قطع 210 در 170 مییمتر استفاده خواهد كرد.
این كتاب‌ها در سال‌های اخیر عموما خارج از عراق چاپ و به این كشور وارد می‌شد.
M-600  
گاس كه دستگاه چاپ 16 صفحه‌ای است در سال 1992 به بازار معرفی شده است و تا به حال حدود 2200 عدد از آن در سراسر جهان نصب شده است.
عماد چبارو می‌گوید: "پس از خرید دو دستگاه چاپ Community SSC محصول گاس توسط وزارت آموزش و پرورش عراق M-600 اكنون سومین دستگاه چاپ رولی افست و اولین دستگاه چاپ رولی تجاری است كه از سال 2004 به این سازمان فروخته شده است.
این قبیل خریدها می‌تواند نشان‌گر سرمایه‌گذاری‌های مجدد در زیرساخت‌های چاپ كشور عراق باشد وبه بازگرداندن مسئولیت به اهالی بومی چاپ این كشور كمك كند؛ این خبری خوش برای این صنعت در عراق است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۷ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفدهم شهريورکلیدها : M 600 Community SSC گاس


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: