دوسالانه تصویرگری در پله ششم
دوسالانه تصویرگری ۱۲ آبان گشایش می‌یابد


مراسم افتتاحیه ششمین دوسالانه تصویرگری با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز یکشنبه 12 آبان ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی و هنری صبا، در مراسم افتتاحیه این دوسالانه، جوایز برگزیدگان در بخش‌های مختلف اهدا می‌شود و همچنین از چهار تصویرگر شاخص تقدیر می‌شود.

نمایشگاه آثار ششمین دوسالانه تصویرگری در بخش‌های تصویرگری کتاب (تصویرگری کتاب های 10 سال اخیر)، جهان نورها و سایه ها و بخش استعداد جوان یکشنبه 12 آبان ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش می یابد.

169 اثر در بخش تصویرگری کتاب (97 اثر کتاب کودک و خردسال، 72 اثر کتاب نوجوان)، 132 اثر در بخش جهان نورها و سایه ها(66 اثر کودک و 66 اثر نوجوان)، 30 عنوان و 90 اثر در بخش استعداد جوان و در مجموع 391 اثر در بخش رقابتی دوسالانه به نمایش گذاشته می شود.

نمایشگاه آثار بخش جنبی از برنامه های دیگر ششمین دوسالانه تصویرگری است.

در ششمین دوسالانه تصویرگری 3402 اثر از 1304 هنرمند تصویرگر به دبیرخانه رسید که هیات انتخاب متشکل از هدی حدادی، مرتضی زاهدی، پژمان رحیمی زاده، سید فضل الله طباطبایی و محمد طلوعی از بین آثار رسیده 391 اثر را برای نمایشگاه دوسالانه انتخاب کردند.

داوری نهایی آثار ششمین دوسالانه تصویرگری نیز توسط فرشید مثقالی، بهزاد غریب پور، رضا لواسانی، فرشید شفیعی و علیرضا گلدوزیان انجام می شود و برگزیدگان دوسالانه در افتتاحیه معرفی می شوند.

پوستر ششمین دوسالانه تصویرگری نیز توسط مجید کاشانی طراحی شده است.
ششمین دوسالانه تصویرگری با همکاری مرکز هنرهای تجسمی، انجمن فرهنگی تصویرگران و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر پس از 11 سال برگزار می‌شود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۸ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ هشتم آبانکلیدها : ششمین دوسالانه تصویر گری


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: