اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ 3 / غلامرضا شجاع:
درخصوص اتحادیه صادرکنندگان مصاحبه نمی‌کنم


پرسش بی‌پاسخ اخبار چاپ از اعضای محترم هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران: چرا غلامرضا شجاع ـ یکی از نخستین اعضای هیات مدیره این اتحادیه ـ علی مغانی، از پیشکسوتان فعال و پویای صنعت چاپ کشور، عباس توکلی نائب رئیس نخستین هیات مدیره و... در جلسات حضور ندارند؟

اخبار چاپ: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی رسانه‌های فعال در سطوح مختلف و به ویژه رسانه‌های تخصصی، تولید، انعکاس و انتقال اخبار مرتبط با حوزه‌های خبری مختلف است. از این رو، اخبار چاپ در نظر دارد تا با رویکردی تازه و در قالب پرونده‌هایی مفصل، به تشریح وضعیت اتحادیه‌های فعال در صنعت چاپ کشور بپردازد.

بدین جهت گفتگو با شخصیت‌های اثرگذار و فعال در سطوح گوناگون این تشکل‌ها در حوزه‌ی پوشش خبری این رسانه قرار گرفته است. اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، که به نظر این روزها از شرایط مناسبی برخوردار نیست، نخستین پرونده اخبار چاپ در این حوزه است.

لذا تاکنون اخبار، گزارش، یادداشت و گفتگوهایی در این زمینه انجام شده است. از این رو، خبرنگار اخبار چاپ در تماسی با غلامرضا شجاع عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران، خواستار یک گفتگو گردید. شجاع از این گفتگو امتناع کرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرد که ایشان به همراه تعداد دیگری از اعضای هیات مدیره، مدت‌هاست که در جلسات هیات مدیره حضور ندارند.

باقی می‌ماند پرسش بی‌پاسخ اخبار چاپ از اعضای محترم هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران: چرا غلامرضا شجاع ـ یکی از نخستین اعضای هیات مدیره این اتحادیه ـ علی مغانی، از پیشکسوتان فعال و پویای صنعت چاپ کشور، عباس توکلی نائب رئیس نخستین هیات مدیره و... در جلسات حضور ندارند؟

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۸ آبان


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: