دوره کوتاه مدت «آشنایی با آخرین تکنیک های کاربردی صحافی» برگزار می شود
صحافان ایرانی پای صحبت های استاد دانشگاه لایپزیگ


اخبار چاپ:موسسه فرهنگی و هنری «کسا کاوش»، با همکاری «انجمن حمایت از صنعت چاپ» اول تا هفتم مهر با حضور یک مدرس آلمانی«دوره کوتاه مدت آشنایی با آخرین تکنیک های کاربردی صحافی» را برگزار می کند.مسوولان برگزاری این نشست می گویند، در پایان دوره نیز گواهی شرکت در دوره، از سوی دانشگاه لایپزیگ صادر خواهد شد.

به گزارش اخبار چاپ، مخاطبان این نشست ها که در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار خواهد شد علاوه بر صحافان، سفارش دهندگان، عوامل اجرایی مراحل مختلف آماده سازی و چاپ،        ناشران و مدیران مطبوعات،طراحان گرافیک و مسئولان فنی،عوامل نظارت چاپ،مدرسان و اساتید رشته چاپ و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته چاپ خواهند بود.
بنا بر این گزارش، آشنایی با اصول صحافی، اصول علمی تا و برش، صحافی رول و شیت، انواع تکنیکهای ارتباط فرم،اجرای ایندکس در کتاب،روش کنترل کیفی صحافی،ساخت جعبه برای کتاب های نفیس، دوره ای و چند جلدی، سیستم های تحویل و انبارش در صحافی و گردش کار در صحافی از سر فصل های این نشست ها خواهد بود.
علاقه مندان به شرکت در این دوره  که با حضور خانم دکتر هاینزه مدیر گروه صحافی دانشگاه علوم کاربردی لایپزیگ آلمان و به زبان انگلیسی (با ترجمه فارسی)برگزار می شود می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 65- 22645864 تماس بگیرند.
شایان ذکر است هزینه شرکت در این دوره دویست و پنجاه هزار تومان است.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۷ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ هفدهم شهريورکلیدها : صحافی لایپزیک انجمن کساکاوش


یک چاپخانه دار

کاش این کلاس ها دنباله دار باشد.یکی از مشکلات ما در صنعت چاپ این مملکت کمبود دانش است.
یک دوست

هنوز مردم تو زبون مادریشون موندن میخوان آموزش به زبان اتگلیسی ببینن! جل الخالق
شرکت کننده در دوره

دوره بسیار عالی بود. امیدواریم باز از این دوره ها داشته باشیم.





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: