واکنش وزیر ارشاد در خصوص تعطیلی دانشگاه چاپ
من از تعطیلی این دانشگاه اطلاع ندارم


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تعطیلی دانشگاه چاپ کشور اظهار بی‌اطلاعی کرد.


به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری مهر، مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 5 تهران تعطیل شده است. مراجعان در ورود به سایت این دانشگاه با این جمله مواجه می‌شوند که «به اطلاع کلیه دانشجویان، مدرسان و مراجعه‌کنندگان محترم می‌رساند: مرکز آموزش علمی کاربردی واحد 5 تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد. زمان شروع مجدد کلاسها از همین طریق اطلاع رسانی می‌گردد».

هنوز علت تعطیلی این مرکز که در واقع دانشگاه چاپ کشور است، مشخص نیست اما به نظر می‌رسد پاره‌ای مشكلاتی كه طی سال‌های گذشته گریبانگیر این مركز شده بود، سرانجام كار واحد شماره 5 را به تعطیلی موقت كشانده است.

برخی شنیده‌ها حاكی از آن است این مركز با مشكلات جدی، نظیر عدم حمایت لازم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روبرو بوده است. واحد شماره 5 دانشگاه جامع علمی - كاربردی در واقع تنها مركز آموزش دانشگاهی تحت پوشش معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی كه به آموزش های تخصصی حوزه چاپ و نشر می‌پرداخت.

همچنین گفته شده است که مرکز علمی کاربردی واحد 5 تهران که به دانشکده چاپ شهرت دارد به دلیل مشکلات مالی تعطیل شده است و صاحب ملک یعنی اداره اوقاف، برق و آب این مرکز را قطع کرده و همین باعث اعلام تعطیلی دانشگاه از سوی رییس ان آقای مهندس محمدحسن فکری شده است.

در همین حال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز دوشنبه 6 آبان در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره علت تعطیلی این دانشگاه گفت: من راجع به همه علوم عالم اطلاع ندارم و موارد کلی را می‌توانم پاسخ دهم و موارد جزئی را باید از معاونت مربوطه و حتی مدیرکل مربوطه بپرسید.

جنتی که با این انتقاد خبرنگاران مواجه شد که «ولی خیلی از آنها (مدیران کل) پاسخگو نیستند» گفت: خیر. اینطوری هم نیست، جواب می‌دهند.

منتشر شده توسط خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ ششم آبانکلیدها : علی جنتی دانشکده چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: