برای همکاری در توزیع پرینترهای دیجیتال چاپ لیبل صورت گرفت
همکاری شرکت امریکایی و هندی


اخبار چلپ:شركت هندی «ولدون سلوپلاست» به عنوان شریك شركت آمریكایی «وی‌آی‌پی كالر تكنولوژی» در توزیع پرینترهای دیجیتال چاپ لیبل این شركت موسوم به VP485e در هند منصوب شد.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از لیبل اند نرو وب، «پاواندیپ ثانی» از شركت ولدون سلو پلاست گفت: "ما از این انتصاب هیجان‌زده هستیم، VP485e چاپگری با كیفیت بالا و پرسرعت است و ما مطمئنیم كه می‌تواند تصور مشتریان از لیبل رنگی با طراحی شخصی و تولید داخلی را به واقعیت تبدیل كند. كاربران توانایی این را خواهند داشت كه دقیقا لیبل‌های خودشان را در مكان و زمانی كه لازم دارند و دقیقا با محتویات و تعدادی كه لازم دارند، تولید كنند."
بعضی از مزایای این دستگاه برای سازنده‌های صنعتی آن است كه هزینه پلیت‌ها كم می‌شود و یا به حداقل می‌رسد. این دستگاه همچنین می‌تواند مكملی بر عملیات چاپ سنتی باشد كه برای همه شركت‌هایی كه به دنبال تقاضاهای چاپ فوری تمام رنگی هستند، یك الزام است."
ولدون سلوپلاست نوار چسب، لیبل‌های كاغذی و لیبل‌های خودچسب تولید می‌كند. این شركت به تازگی بخش تجاری مجزایی را برای ارائه كالاها و تجهیزات مصرفی برای چاپگرهای رول كم عرض كه مخصوص  لیبل است، راه‌اندازی كرده است.
وی‌آی‌پی كالر تكنولوژی كه در كالیفرنیا در آمریكا واقع شده بیش از یك دهه است كه در زمینه گسترش و ساخت راه‌‌حل‌های چاپ دیجیتال فعالیت می‌كند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ شانزدهم شهريورکلیدها : هند لیبل


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: