مدیر گروه چاپ علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 تهران:
مسابقات دانشجویی بخش مثبت جشنواره صنعت چاپ است


امسال برای نخستین‌بار دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری مستقیم و پررنگی با دبیرخانه مسابقات تخصصی صنعت چاپ خواهد داشت.

 

  بیژن درویش، مدیر گروه چاپ مرکز آموزش علمی-کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 تهران با اشاره به مسابقات آثار چاپی گفت: دانشجویان رشته‌های مرتبط با صنعت چاپ، مشکلات پیش روی این صنعت و آسیب‌های آن را برای حضور در مسابقات تخصصی بررسی می‌کنند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره صنعت چاپ، مدیر گروه چاپ مرکز شماره 1 دانشگاه جامع علمی كاربردی با تاکید بر نقش مسابقات آثار چاپی بر پیشرفت صنعت چاپ اظهار کرد: در نظر گرفتن بخشی برای مسابقات دانشجویی در جشنواره صنعت چاپ یک اتفاق مثبت است زیرا دانشجویان نیز در پیشرفت این صنعت نقش بسزایی دارند و قرار است در آینده آن‌را به دست گیرند.

 

بیژن درویش ادامه داد: امسال برای نخستین‌بار دانشگاه جامع علمی کاربردی همکاری مستقیم و پررنگی با دبیرخانه مسابقات تخصصی صنعت چاپ خواهد داشت.

 

به گفته وی، همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با دبیرخانه دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ در زمینه انتشار و توزیع فراخوان میان دانشجویان و استادان، ترغیب دانشجویان به حضور در جشنواره، انجام پژوهش درباره مشکلات صنعت چاپ، آسیب‌شناسی بسته‌بندی و پژوهش درباره راهکارهای پیشرفت این صنعت خواهد بود.

 

درویش با اشاره به ‌داوری این مسابقات اظهار کرد: هیات داوران مسابقات تخصصی صنعت چاپ از میان آثار دانشجویی، آن دسته را که سنخیت بیشتری با این صنعت داشته و البته شکل کاربردی نیز دارد، انتخاب می‌کند.

 

بر اساس اعلام وی، مرکز شماره 1 دانشگاه جامع علمی كاربردی با چهار رشته کارشناسی و دو رشته پودمانی مرتبط با چاپ به فعالیت می‌پردازد که از این میان، 100 دانشجو در رشته گرافیک و 100 تا 200 دانشجو نیز در رشته چاپ تحصیل می‌کنند.

منتشر شده توسط جشنواره صنعت چاپ در تاریخ ۱۳۹۲ يکشنبه ۲۴ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و چهارم شهريورکلیدها : بيژن دوريش مسابقات صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: