درپی درخواست یك سرمایه گذار ایرانی
ساسول سهام خود را فروخت


شرکت ساسول سهام 50 درصدی خود را در شرکت آریا ساسول پلیمر به شرکت مین استریت آفریقای جنوبی ( یکی از شرکتهای تابعه یک سرمایه‌گذار ایرانی در آفریقای جنوبی ) فروخته است.

شرکت ساسول سهام 50 درصدی خود را در شرکت آریا ساسول پلیمر به شرکت مین استریت آفریقای جنوبی ( یکی از شرکتهای تابعه یک سرمایه‌گذار ایرانی در آفریقای جنوبی ) فروخته است.

به گزارش اخبار چاپ به نقل از بلومبرگ شرکت ساسول بزرگترین تبدیل‌کننده زغال سنگ به گازوئیل در جهان اعلام کرد که سهام خود را در شرکت ایرانی آریا ساسول پلیمر واگذار کرده است.

منابع آگاه در آفریقای جنوبی گفتند، شرکت ساسول سهام 50 درصدی خود را در شرکت آریا ساسول پلیمر به شرکت مین استریت آفریقای جنوبی(یکی از شرکتهای تابعه یک سرمایه‌گذار ایرانی در آفریقای جنوبی) فروخته است. این منابع به قیمت واگذاری این سهام اشاره نکردند. به گزارش اخبار چاپ شرکت مین استریت در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه این انتقال شرکت ساسول دیگر هیچگونه سرمایه‌گذاری در ایران نخواهد داشت.

ساسول در نوامبر 2011 اعلام کرد در حال مذاکره برای واگذاری سهام خود در شرکت آریا است که مالکیت آن را به طور مشترک با شرکت پتروشیمی پارس ایران(یکی از واحدهای شرکت ملی پتروشیمی ایران) است.

ساسول در ماه ژوئن اعلام کرد که روند فروش این شرکت کندتر از آن چیزی که پیش‌بینی می‌شد پیش رفته است.

شرکت ساسول در تاریخ هشتم فوریه ارزش سهام شرکت آریا را برای نیمه دوم سال 2012 میلادی 195 میلیون دلار(یک میلیارد و 970 میلیون راند) و تا 30 ژوئن به میزان یک میلیارد و 600 میلیون راند تنزل داد و به دو میلیارد و 300 میلیون راند رساند.

منتشر شده توسط بلومبرگ در تاریخ ۱۳۹۲ چهارشنبه ۱۳ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ سيزدهم شهريورکلیدها : ساسول سهام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: