احمد علمشاهی خبر داد:
آغاز ثبت‌نام از چاپخانه‌داران و ناشران برای استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی


مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز نام‌نویسی چاپخانه‌داران و ناشران برای استفاده از سرمایه در گردش از صندوق توسعه ملی خبر داد.
 
مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز نام‌نویسی چاپخانه‌داران و ناشران برای استفاده از سرمایه در گردش از صندوق توسعه ملی خبر داد.
 احمد علم شاهی، مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس  درباره ارائه تسهیلات از صندوق توسعه ملی به چاپخانه‌داران، بیان داشت: در حال جمع‌آوری اسامی ناشران و چاپخانه‌داران از استان‌های کشور برای بحث سرمایه در گردش هستیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا برای ارائه تسهیلات بانکی به ناشران و چاپخانه‌داران با صندوق توسعه ملی تفاهم‌نامه‌ای امضاء شده است، اضافه کرد: هنوز تفاهم‌نامه‌ای امضاء نشده است چراکه متن تفاهم‌نامه میان وزارت ارشاد و صندوق توسعه ملی نوشته و مراحل کارشناسی آن نیز صورت گرفته است و برای عملیاتی کردن آن هم منتظر امضاء مسئولان ذی‌ربط هستیم.

علمشاهی ادامه داد: نامه‌ای از سوی دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و اداره کل اتحادیه استان‌های کشور تنظیم و ارسال شده است تا آنها اسامی ناشران و چاپخانه‌داران را برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش جمع‌آوری و به دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد ارسال کنند تا در نهایت اسامی آنها از سوی این وزارتخانه به صندوق توسعه ملی ارائه و ارسال شود.

بر اساس این گزارش، طبق گفته علی اسماعیلی، سرپرست معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وام‌های صندوق توسعه ملی در جهت سرمایه در گردش است نه احداث کارخانه و برای تجهیز و تکمیل و راه‌اندازی این موارد اختصاص می‌یابد.

منتشر شده توسط فارس در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۲۹ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ بيست و نهم تيرکلیدها : علمشاهی چاپ و نشر صندوق توسعه ملی وام ثبت نام


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: