منصوری اظهار کرد:
سند راهبردی فرصتی مناسب برای ارتقاء صنعت چاپ


این سند با توجه به فاصله‌ای که بین ایده، نظریه‌پردازی و اجرا در صنعت چاپ کشور وجود دارد، می‌تواند زمینه تقویت سیاست‌های کلان را فراهم کند.

 

 

رضا منصوری، عضو شورای سیاستگذاری صنعت چاپ کشور سند راهبردی صنعت چاپ را فرصتی برای رشد و ارتقای این صنعت دانست و گفت: این سند با توجه به فاصله‌ای که بین ایده، نظریه‌پردازی و اجرا در صنعت چاپ کشور وجود دارد، می‌تواند زمینه تقویت سیاست‌های کلان را فراهم کند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرگزاری ایبنا، مهندس رضا منصوری ، اظهار کرد: صنعت چاپ استعدادهای بالقوه بسیاری در خود دارد که می‌تواند موجب ارتقا و تعالی صنعت چاپ کشور شود و این سند نشان می‌دهد که یک نگرش زیربنایی و اصولی می‌تواند به تحول این صنعت کمک کند.

وی ادامه داد: در این سند طی یک فرایند پنج مرحله‌ای چشم‌انداز، اهداف خرد و کلان و مباحث زیربنایی صنعت چاپ کشور بررسی شده است.

مدیرعامل چاپخانه بانک ملی ایران با بیان این‌که در این سند مباحث ریشه‌ای دیده شده است، عنوان کرد: تدوین طرح‌های محکم، اصولی با زیرساخت‌های قوی در این سند، همچنین نگرش علمی به مسایل این صنعت موجب تغییر و تحول در آینده‌ای نزدیک خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای بندهای پیش‌بینی شده در این سند می‌تواند موجب تحرک در صنعت چاپ کشور شود به گونه‌ای که فعالان و صاحبان این صنعت احساس کنند می‌توانند از وضعیت کنونی بهتر و مناسب‌تر بهره‌مند شوند.

به گفته منصوری، عرضه با کیفیت کالاها و خدمات چاپی موجب ایجاد تحول و نوگرایی در صنعت چاپ می‌شود و این نوگرایی نوعی پویایی در میان صنف ایجاد می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: حمایت از بندهای این سند راهبردی نیازمند همکاری متولیان، متخصصان، کارشناسان و مسوولان اتحادیه‌های صنفی فعال در این صنعت است تا با همفکری و مساعدت اقدامی مناسب انجام دهند.

سند راهبردی صنعت چاپ کشور همزمان با برپایی بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی شد. این سند به عنوان قطب‌نمای نقشه راه مدیریت در صنعت چاپ کشور به‌شمار می‌آید و قرار است کارها، برنامه‌ها و تصمیمات این حوزه به تناسب مفاد این سند اتخاذ شود.

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۱۸ خرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ هجدهم خردادکلیدها : منصوری مدیر عامل چاپخانه بانک ملی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: