علمشاهی خبر داد
مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته چاپ در مرکز شماره 5 تهران


مدیرکل دفتر امور چاپ از امکان ادامه تحصیل دانشجویان رشته‌ چاپ در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در مرکز علمی و کاربردی شماره پنج تهران در آینده نزدیک خبر داد

 

 مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اثربخشی نقش آموزش در صنعت چاپ کشور تاکید کرد و گفت: به زودی امکان ادامه تحصیل دانشجویان رشته‌ چاپ در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در مرکز علمی و کاربردی شماره پنج تهران فراهم می‌شود.-

 به گزارش  ایبنا،  احمد علمشاهی افزود: با توجه به گستردگی صنعت چاپ و تخصصی بودن این حوزه، دانشجویان می‌توانند تحصیلات خود را در مقاطع تحصیلی بالا دنبال کنند.

 ی افزود: به دنبال دریافت مجوزهای لازم از وزارت، علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد این دو رشته دانشگاهی هستیم.

 علمشاهی با بیان این‌که آموزش یکی از اصول صنعت چاپ است، گفت: این صنعت هر روز با انواع و اقسام فناوری‌های نوین به روز می‌شود و به همین دلیل فعالان این حوزه نیز باید به روز‌ باشند.

 وی اظهار کرد: کارگروه آموزش شورای سیاستگذاری صنعت چاپ به عنوان یکی از بازوهای این صنعت در تلاش است آموزش‌های علمی و کاربردی اعضا را پیگیری کند.

 علمشاهی با بیان این‌که ارزیابی وضعیت کنونی آموزش در صنعت چاپ یکی از ماموریت‌های این کارگروه است، یادآور شد: در صورت تصویب بودجه دفتر امور چاپ و برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف این حوزه نیز برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

 بهگفته وی، تلاش شده است آموزش‌ها فقط به شهر تهران اختصاص نداشته باشد و در این حوزه تمرکززدایی انجام شود تا علاوه بر چاپخانه‌داران پایتخت، فعالان دیگر شهرستان‌ها نیز از خدمات آموزشی برخوردار شوند.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ دوشنبه ۲۳ ارديبهشت


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: