شهلا ایلخانی گفت
موضوع آموزش در شورای بانوان صنعت چاپ پیگیری می شود


برگزاری دوره‌های آموزشی برای بانوان فعال در این صنعت و شناسایی آن‌ها از برنامه‌های شورا در سال 92 به شمار می‌آیند.-

 

رییس شورای بانوان صنعت چاپ با اشاره به فعالیت این مجموعه در قالب انجمن در آینده‌ای نزدیک گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای بانوان فعال در این صنعت و شناسایی آن‌ها از برنامه‌های شورا در سال 92 به شمار می‌آیند.-

 

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خیرگزاری ایبنا، شهلا ایلخانی اظهار کرد: درخواست تغییر وضعیت شورای بانوان صنعت چاپ به انجمن از سال گذشته در وزارت کشور پیگیری شد و موافقت‌های اولیه این کار دریافت شده است.

 

رییس شورای بانوان صنعت چاپ افزود: با ابلاغ موافقت وزارت کشور از این پس مجموعه ما به عنوان انجمن بانوان صنعت چاپ فعالیت‌های خود را ادامه خواهد داد.

 

ایلخانی با بیان این‌که اکنون حدود سه هزار بانوی ایرانی در بخش‌های مختلف صنعت چاپ فعالیت می‌کنند، گفت: بسیاری از فعالان صنعت چاپ و مسوولان کشور حتی از وجود این تعداد از بانوان در این صنعت خبر ندارند، در حالی که قسمتی از بار سنگین این صنعت بر دوش بانوان است.

 

به گفته وی، این انجمن در تلاش است با برنامه‌هایی مدون و منظم زمینه را برای شناسایی بانوان فعال در صنعت چاپ تدوین کند تا زحمات و تلاش‌های آنان به عموم مردم جامعه معرفی شود.

 

ایلخانی با بیان این‌که بانوان و دوشیزگان جدیدی هر سال در رشته چاپ از دانشگاه‌ها فارغ‌التحصیل می‌شوند، اظهار کرد: باید برای ورود (بانوان فارغ‌التحصیل رشته چاپ) به چرخه فعالیت در صنعت چاپ تلاش شود و در این میان انجمن می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

 

رییس شورای بانوان صنعت چاپ با اشاره به لزوم گسترش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی در این انجمن توضیح داد: اکنون حدود 100 نفر از بانوان فعال در صنعت چاپ در انجمن عضویت دارند که به زودی با برگزاری همایش و گردهمایی‌های متنوع بر تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد.

 

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۲ شنبه ۳۱ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۲ سي و يکم فروردينکلیدها : شورای بانوان صنعت چاپ شهلا ایلخانی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: