دلایل حادثه معلوم نیست
آتش‌سوزی عظیم در كارخانه اكو پلاستیك


اخبار چاپ:از ساعاتی پیش، بیش از 75 آتش‌نشان برای مهار آتش‌سوزی بزرگی در كارخانه بسته‌بندی اكو پلاستیك AWS در لینكولن شایر انگلستان، به این محل فراخوانده شدند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، این آتش‌سوزی تا کنون صدمه جانی به همراه نداشته است.
براساس گزارش شاهدان در یك سایت محلی به همراه دودهای سیاهی كه آسمان را پوشانده بود، صدای انفجار سیلندرهای گاز به گوش می‌رسید.
این افراد محلی گفته‌اند در حدود ساعت چهار بعداظهر دود سیاه حاصل از سوختن پلاستیك آسمان را فراگرفته بود و هر از چندگاهی صدای انفجار سیلندرهای گاز ال پی، از نیم مایلی به گوش می‌رسید.
AWS
به تازگی برای توسعه تسهیلات لینكولن شایر حدود چهارده میلیون یورو سرمایه‌گذاری كرده بود تا بتواند ضایعات پلاستیكی را به موادی مناسب برای بسته‌بندی مواد غذایی بازیافت كند و تنها سه هفته پیش اعلام كرد كه كارخانه مجوز تولید مواد اولیه برای بسته‌بندی موادغذایی را به دست آورده است.
پیش از آتش‌سوزی، این كارخانه می‌توانست در سال، دو میلیارد بطری پلاستیكی را بازیافت كند و برخی مواد پلاستیكی را كه توسط شركت‌ها و سازمان‌های محلی و شركت‌های مدیریت ضایعات جمع‌آوری می‌شد، تفكیك كند ولی اكنون پس از این آتش‌سوزی، آینده احتمالی این كارخانه را نمی‌توان پیش‌بینی كرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ جمعه ۶ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ ششم شهريورکلیدها : AWS اکو پلاستیک آتش سوزی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: