با ارسال نامه دبیرخانه مسابقات صنعت چاپ اعلام شد
تقدیر از حضور همه فعالان صنعت چاپ


بدون شک بدون همکاری و حسن نیت دو وزارتخانه صنعت ، معدن و تجارت و فرهنگ وارشاد اسلامی بویژه همکاری مدیران سازمان توسعه تجارت در اهدای این سالن به محصولات چاپی این امر ممکن نبود.

دبیرخانه دائمی مسابقات تخصصی صنعت چاپ  با ارسال نامه ای به شرکت کنندگان در یازدهمین دوره این مسابقات از حضور و اعتماد آنان سپاسگزاری کرد.

به گزارش اخبار چاپ ، در این نامه که به امضای رضا رضایی، رییس هیات داوران این مسابقات رسیده  از همکاری و حضور باشکوه همه فعالان صنعت چاپ در این دوره از مسابقات و حضور در نخستین نمایشگاه دائمی آثار تقدیر شده است.

در این نامه ارسال گسترده آثار به ویژه آثار صادراتی از نخستین روز انتشار فراخوان که در نمایشگاه هم به معرض نمایش در آمده است ،نشانه ای از توجه و تاکید فعالان به بهبود کیفی وصادراتی محصولات چاپی اعلام شده است.

رییس هیات داوران یازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ در نامه خود حاصل همکاری خوب همه فعالان در این دوره از مسابقات را برپایی نمایشگاهی در شان صنعت چاپ دانسته و آورده است: بی شک این اقدام که در جهت حمایت از واحدهای تولیدی منتخب با نمایش آثار به صورت رایگان صورت گرفته می تواند نقطه ای مهم در تاریخ صنعت چاپ به شمار آید.

وی امضای تفاهم نامه میان معاونت فرهنگی وزیر ارشاد و معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت همزمان با گشایش نمایشگاه را نشانه ای از توجه مسئولان به این صنعت مهم دانسته است

رضایی در گفتگو با اخبار چاپ از همکاری خوب معاون کل سازمان توسعه تجارت ، دکتر فتح الله کرمانشاهی و همکاری های بی دریغ گیتی توانا ،مدیر کل دفتر بنگاه های این سازمان و حمایت های دکتر علی اسماعیلی، سرپرست معاونت امور فرهنگی وزیر ارشاد در این زمینه قدردانی کرد وافزود: بدون شک بدون همکاری و حسن نیت دو وزارتخانه صنعت ، معدن و تجارت و فرهنگ وارشاد اسلامی بویژه همکاری مدیران سازمان توسعه تجارت در اهدای این سالن به محصولات چاپی این امر ممکن نبود.

در حال حاضر دبیرخانه جشنواره صنعت چاپ و دفتر بنگاه های سازمان توسعه تجارت به صورت مشترک متولی برپایی نمایشگاه آثار برتر مسابقات تخصصی صنعت چاپ وبسته بندی هستند.

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۲۶ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: