سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی ؛ 24 تا 27 بهمن در تالار وحدت


نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی سال گذشته ششم تا نهم دی‌ماه برگزار شد اما امسال زمان برگزاری آن را به بهمن‌ماه به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز سال 1392 موکول کردیم تا بتوانیم به رونق بازار تقویم و سررسید کمک کنیم.

سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی، تقویم، سررسید و هدایای تبلیغاتی 24 تا 27 بهمن‌ماه سال جاری در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی با بیان این مطلب به  گفت: در این نمایشگاه جدیدترین نمونه‌ها و دستاوردهای موجود در حوزه تقویم و سررسید به نمایش گذاشته می‌شوند.

جلال ذکایی ادامه داد: چون بخش نمایشگاهی حوزه تقویم و سررسید در صنعت چاپ مغفول مانده بود و اغلب در ذیل نمایشگاه‌های چاپ، بسته‌بندی و تبلیغات به موضوع تقویم و سررسید پرداخته می‌‌شد، در سال 1389 به برپایی نخستین دوره از نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی، تقویم، سررسید و هدایای تبلیغاتی به صورت مستقل اقدام کردیم. امسال شاهد برگزاری سومین دوره از این نمایشگاه خواهیم بود.

دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی عنوان کرد: این نمایشگاه زمینه را برای سفارش‌دهندگان تقویم و سررسید فراهم می‌کند تا انواع سررسیدها و روزشمارها را در کنار هم ببینند، مقایسه و آن‌ها را با بهترین قیمت خریداری کنند.

ذکایی افزود: همچنین این نمایشگاه برای تولیدکنندگان انواع سررسید و تقویم نیز فرصت مناسبی است تا با مخاطبان خود به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند و از انتظارات و پیشنهادهای آن‌ها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که تولید تقویم یکی از زیرمجموعه‌های صنعت چاپ و نشر محسوب می‌شود، گفت: در سال‌های اخیر این موضوع رواج پیدا کرده است که تقویم و سررسید به جز داشتن کاربرد اطلاع‌رسانی درحوزه مناسبت‌ها و استفاده روزشماری، می‌توانند کاربرد مفهومی نیز داشته باشند؛ به طور مثال می‌توان به سررسیدهای تخصصی مانند سررسید شعرا، سینماگران، نقاشان، مهندسان و مدیران اشاره کرد.

دبیر ستاد برگزاری سومین نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی در ادامه سخنانش گفت: همچنین امروزه شاهد انتشار سررسیدها و تقویم‌هایی هستیم که مجموعه‌ای از تصاویر هنری و گرافیکی را دربردارند و علاوه بر کارکرد تجاری، انتقال‌دهنده برخی مفاهیم فرهنگی نیز هستند. نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی فرصت‌ مغتنمی برای آشنایی با این نوع سررسیدها نیز محسوب می‌شود.
وی در پایان گفت: نمایشگاه گاه‌شمار ایرانی سال گذشته ششم تا نهم دی‌ماه برگزار شد اما امسال زمان برگزاری آن را به بهمن‌ماه به دلیل نزدیک شدن به ایام نوروز سال 1392 موکول کردیم تا بتوانیم به رونق بازار تقویم و سررسید کمک کنیم.

منتشر شده توسط ایبنا در تاریخ ۱۳۹۱ چهارشنبه ۲۰ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: