با خرید یک دستگاه از سوی روزنامه Xi’an Daily
«نیوزلاینر گاس» به چین رفت


اخبار چاپ:یک ناشر چینی به نام Xi’an Daily در پی برنامه ریزی برای به روز کردن سالن چاپ خود، دستگاه چاپ گاس سفارش داد.

به گزارش اخبار چاپ، گاس در این خصوص اعلام کرده است که این دستگاه با ظرفیت 75000 برگ کپی در ساعت، نه تنها به تولید Xi’an Daily در مرکز چاپ این روزنامه کمک خواهد کرد بلکه ظرفیت رنگ آن را نیز بالا می‌برد و آن را قادر می‌سازد چاپ 16 صفحه داخلی را بدون توقف انجام دهد.
ژائو های ونگ، مدیر کل بخش چاپ Xi’an Daily می‌گوید: "در مقایسه با دیگر محصولاتی که در این مزایده شرکت کرده بودند، این دستگاه (Goss Newsliner) طراحی منسجم‌تر و اتوماسیون پیشرفته‌تری داشت. مشخصه‌های این دستگاه، به خصوص سیلندرها و ستون‌های ضدزنگ استیل آن، به ما اطمینان می‌دهد كه این دستگاه قابل اعتماد است."
گاس می‌گوید كه این سری دستگاه‌ها در بازار دستگاه‌های دو عرض در چین، ژاپن، كره و دیگر كشورها به پر طرفدارترین دستگاه‌ها تبدیل شده است.
آقای یاسوزاما، مدیر دفتر بین‌المللی گاس نیز می‌گوید: "به دنبال توسعه‌ و پیشرفت‌های فنی پیوسته بر روی این دستگاه، نیوزلاینر اكنون اتوماسیون كاملی را با مهارت پیشرفته و بهره‌وری مالی به دست‌اندركاران چاپ روزنامه‌ها، ارائه می‌دهد."
او ادامه می‌دهد: "ما خوشحالیم كه تكنولوژی و خدمات پیشرویی را به مركز چاپ Xi’an Daily ارائه می‌دهیم و اطمینان داریم كه این سرآغاز یك رابطه كاری بلندمدت خواهد بود."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲ شهريور
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ دوم شهريورکلیدها : Goss Newsliner Xi’an Daily


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: