دبیر اتحادیه صادركنندگان صنعت چاپ خبر داد
نخستین نمایشگاه چاپ اكو، پاییز 88


اخبار چاپ:نخستین نمایشگاه بین‌المللی كشورهای عضو اكو 28 آبان تا دوم آذر ماه امسال با حضور نمایندگان صنعت چاپ 10 كشور خارجی در شهر مشهد برگزار می‌شود.

دبیر اتحادیه صادركنندگان صنعت چاپ كشور با اعلام زمان نهایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف ارتقای سطح صادرات چاپی ایران در جهان و افزایش خدمات كیفی صنعت چاپ كشور پیش‌بینی شده است.
مسعود فرشی‌فرید ادامه داد: در نمایشگاه امسال تمهیدات به گونه‌ای است كه نمایندگان شركت‌های مشهور و بنام آلمانی پس از سال‌ها دوری از نمایشگاه‌های چاپ ایران، بار دیگر در كنار نمایندگان چاپ كشورهای عضو اكو حضور خواهند داشت.
وی با بیان این‌كه صنعت چاپ كشور در وضعیت خوبی قرار گرفته است، افزود: ایران می‌تواند به عنوان قطب صنعت چاپ كشورهای منطقه باشد و ما باید بخش صادرات خود را در این حوزه تقویت كنیم.
فرشی‌فرید با اشاره به لزوم حضور قوی‌تر نمایندگان چاپ كشورهای دیگر در ایران تصریح كرد: اگرچه صنعت چاپ كشور به وضعیت ثبات و مناسبی رسیده است؛ ولی متاسفانه این توانایی‌ها در كشورهای دیگر شناخته شده نیست و برای معرفی این ظرفیت‌ها باید اقدامات بسیاری انجام شود .
وی که با ایبنا گفت و گو می کرد درباره برخی از برنامه‌های این نمایشگاه توضیح داد: برگزاری نشست‌های تخصصی بررسی مسایل و مشكلات حوزه چاپ و نخستین سمینار ملی چاپ و بسته‌بندی بخشی از این برنامه‌هاست.
نخستین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی كشورهای عضو اكو با حضور نمایندگانی از كشورهای ایران، تركیه، پاكستان، افغانستان، تاجیكستان، قزاقستان، قرقیزستان، آذربایجان، ازبكستان و تركمنستان، آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ شنبه ۳۱ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سي و يکم مردادکلیدها : دبیر اتحادیه فرشی اکو


محمد حسین مونسان

بسیار خوشحال شدیم ممنون خواهیم شد که اطلاعات دقیق تری از شرکت کنندگان داشته باشیم.





نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: