از سوی هایدلبرگ و KBA صورت گرفت
مخالفت دو شرکت بزرگ چاپ جهان با دروپای 3 ساله


هایدلبرگ و KBAکه به تنهایی بزرگ ترین غرفه های دروپا 2012 را به خود اختصاص داده بودند اگرچه اعلام کرده اند که با کاهش روزهای برپایی نمایشگاه از 14 به 10 یا 11 روز موافق اند ، اما با بازگشت کمیته برگزاری به چرخه 3 ساله در سال 2015 به شدت مخالف اند.

دو شرکت بزرگ چاپ جهان از برگزارکنندگان دروپا خواستند از برگزاری این نمایشگاه در دوره 3 ساله صرف نظر کنند.

این شرکت ها اعتقاد دارند برگزاری دروپا  در یک چرخه 4 ساله دارای منافع وسودهای بیشتری برای برگزار کنندگان و شرکت کنندگان خواهد بود.

هایدلبرگ و  KBAکه به تنهایی بزرگ ترین غرفه های دروپا 2012 را به خود اختصاص داده بودند اگرچه اعلام کرده اند که با کاهش روزهای برپایی نمایشگاه از 14 به 10 یا 11 روز موافق اند ، اما با بازگشت کمیته برگزاری به چرخه 3 ساله در سال 2015 به شدت مخالف اند.

این دو رقیب با شرکت HP   توافق دارند که  با وجود تمایل فزاینده تولید کنندگان به سرمایه گذاری در رویداد ها و نمایشگاه های چین و امریکا، حرکت به سمت چرخه کوتاه مدت تر دروپا بار اضافه تری بر منابع آنها تحمیل خواهد کرد.

سخنگوی هایدلبرگ گفت: دوره برگزاری چهارساله نمایشگاه کاملا با رویکرد برآورده کردن خواسته های  درحال تغییر مشتریان در کشورهای صنعتی و در حال توسعه مطابقت دارد. در عین حال این امر به وضوح از چرخه توسعه تولیدات در کشور ما که حدود 4 تا 5 سال است کاملا حمایت می کند.

این موضوع در سخنان مدیر بازار KBA ،کلاوس اشمیت نیز انعکاس داشت. او گفت: طبیعی است که از پیشنهاد افزایش دوره های برگزاری نمایشگاه در حالیکه تولیدکنندگان در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی از قبیل تولید بالاتر ، ظرفیت بازار و پایین  بودن حاشیه امنیت اند، استقبال نشود. به سادگی می توان دید که برگزاری نمایشگاه برای تجهیزات سطح بالای چاپ یا پس از چاپ در هر ساله بسیار پر هزینه خواهد بود.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ شنبه ۶ آبان
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ ششم آبانکلیدها : دورپا هایدلبرگ ک ب آ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: