به دلیل آتش سوزی و ناتوانی در مهار آن
چاپخانه طحانی اصفهان با خاک یکسان شد


چاپخانه طحانی ، یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید بسته بندی های انعطاف پذیر کشور سه روز پیش دچار آتش سوزی شد و به دلیل ناتوانی مآموران آتش نشانی در مهار آتش به طور کامل در آتش سوخت و ویران شد.

  آتش طومار یکی از بزرگترین کارخانه های تولید و بسته بندی کشور در اصفهان را در هم پیچید و ان را با خاک یکسان کرد.

به گزارش اخبار چاپ، چاپخانه طحانی ، یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید بسته بندی های انعطاف پذیر استان اصفهان سه روز پیش دچار آتش سوزی شد و به دلیل ناتوانی مآموران آتش نشانی در مهار آتش به طور کامل در آتش سوخت و ویران شد.

این کارخانه که در رده چاپخانه های بزرگ استان اصفهان در حوزه فلکسو و گراور کشور به شمار می رفت به دلیل استفاده از مواد آتش زا مثل در تولید محصولات و عدم اطلاع ماموران آتش نشانی از اشتعال پذیری این مواد و استفاده از آب برای خاموش کردن آتش با خاک یکسان شد.

بر اساس شنیده های خبرنگار اخبار چاپ بدلیل عدم اطلاع رسانی سریع به ایستگاه های آتش نشانی این امر باعث شد که کارخانه به مدت دو روز کامل در آتش بسوزد و از کسی هم هیچ کاری برنیامد.

این در حالی است که تعداد واحدهای چاپ و بسته بندی فلکسو و گراور در استان اصفهان زیاد نیست و از بین رفتن کامل یکی از بزرگ ترین واحدهای تولیدی استان اصفهان به یقین جبران ناپذیر است.

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ سه شنبه ۱۸ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هجدهم مهرکلیدها : چاپخانه آتش سوزی بسته بندی


Ahmad Amir

باعث تاسف از اتفاق پیش آمده که یکی از خوشنام ترین واحدهای صنعت چاپ ایران دچار حریق گردید امیدوارم هرگز برای هیچ واحدی رخ ندهد وباز امیدوارم متوالیان امور مساعدتی به واحد فوق نموده که بتواندبهتر از قبل فعال گردد
Elham_chap

اینجانب مدیر عامل شرکت الهام چاپ نهایت تاسف و ناراحتی خود را نسبت به اتفاق پیش امده ابراز می دارم.با آرزوی موفقیت مجدد شما همکار گرامی(اسدی)





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: