سومین بازدید اسماعیلی در قامت سرپرست معاونت فرهنگی
بازدید از چاپخانه‌های استان قزوین برای آشنایی با مشکلات


اسماعیلی که در استان قزوین حضور دارد تا هشتمین نمایشگاه کتاب این استان به دست او گشایش یابد پیش از حضور دراین مراسم ترجیح داد تا با حضور در 2 چاپخانه بزرگ این استان و کشور عدد بازدیدهای خود را به سه برساند.

 سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که این روزهایش را به بازدید از فعالیت های فرهنگی اختصاص می دهد در سومین بازدید خود به دو چاپخانه بزرگ استان قزوین رفت.

علی اسماعیلی که پس از انتصاب  روزهای پرکاری را می گذارند در نخستین برنامه خود به میان کتابفروشان میدان انقلاب تهران رفت و از چند و چون بازار کتاب اطلاعاتی به دست آورد.

او با حضور در میان دانشجویان و اساتید دانشکده علمی – کاربردی شماره 5 که به آموزش چاپ اختصاص دارد برنامه دوم خود را تکمیل کرد. فعالیت شاخص او در این دیدار درخواست راه اندازی رشته های چیپ و نشر برای افزایش سطع علمی در این حوزه ها بود .

اسماعیلی که در استان قزوین حضور دارد تا هشتمین نمایشگاه کتاب این استان به دست او گشایش یابد پیش از حضور دراین مراسم ترجیح داد تا با حضور در 2 چاپخانه بزرگ این استان و کشور عدد بازدیدهای خود را به سه برساند.

روابط عمومی معاونت امور فرهنگی گزارش کرده است که دراین دیدار علاوه بر مدیران استانی ، جمعی از مدیران معاونت امور فرهنگی از جمله یوسف افراش ، سرپرست دفتر امور چاپ هم وی را همراهی می کنند.

اسماعیلی در بازدید از دو کارخانه چاپ و بسته بندی آسان پک و بهاران هدف ازاین بازدید را آشنایی با وضعیت تولید و بررسی توان و ظرفیت استان در حوزه‌های چاپ و بسته بندی ، آشنایی با وضعیت چاپ، تعامل با بخش خصوصی و بررسی مشکلات و مسایل پیش روی صنعت چاپ اعلام کرد.

این بازدید در حالی صورت گرفت که اسماعیلی به عنوان سرپرست معاونت امور فرهنگی از زمان انتصاب روزهای پرکاری را پشت سر گذاشته است و در کنار شرکت در نشست های مختلف کاری بخشی را هم به حوزه ای مربوطه اختصاص داده  است.

این گونه تلاش های شبانه روزی در دولت های نهم و دهم سابقه دارد و مدیران پیشین هم در روزهای ابتدایی فعالیت خود پرکار تر از همه مدیران دیگر به فعالیت می پرداختند، اما عمر اینگونه فعالیت ها کوتاه بود و سلف علی اسماعیلی دو ماه آخر مسئولیتش را در خانه گذارند.

این انتقاد به این معنا نیست که در ابتدای آغاز به کار مدیر تازه به گله گذاری از دوره گذشته بگذارنیم بلکه امید فراوان داریم که این گونه تلاش ها استمرار داشته باشد و به حل مشکلات و رفع کاستی های حوزه های چاپ و نشر منجر شود.

 

 

 

 

 

 

منتشر شده توسط اخبار چاپ در تاریخ ۱۳۹۱ دوشنبه ۱۷ مهر
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۱ هفدهم مهرکلیدها : اسماعیلی استان قزوین چاپخانه


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: