گردهمایی معرفی برنامه های جشنواره صنعت چاپ/4
مدیران استانی کمک کنند


اخبار چاپ:اگر دانش کیفی نزد مصرف کنندگان محصولات چاپی وجود نداشته باشد، واحدهای چاپی نمی توانند به پشتوانه دانش خود محصولات مناسبی تولید کنند.

 به گزارش اخبار چاپ،رضا نورائی مدیر کمیته داوری بخش مسابقات تخصصی نهمین جشنواره صنعت چاپ در گردهمایی معرفی برنامه های مسابقات تخصصی این جشنواره که در هتل لاله تهران برگزار شد با اعلام این مطلب گفت: سفارش دهنده با شناخت معیارهای کیفی اجازه استفاده از مواد خوب را به چاپخانه دار می دهد و این فرصت را ایجاد می کند که کار با کیفیت تولید شود. اما اگر سفارش دهنده شناخت کافی نداشته باشد، نمی توان به محصول خوبی رسید.
وی افزود: تمرکز ما از جشنواره هشتم به توسعه شناخت کیفیت چاپ در میان مصرف کنندگان معطوف شده بود و امسال در نهمین جشنواره صنعت چاپ بیشترین تمرکز را بر تشکل های مرتبط با سفارش دهندگان چاپ قرار داده ایم که بیشترین سهم را در سفارشات چاپی دارند.
وی اتحادیه هایی مانند اتحادیه ناشران و کتابفروشان، انجمن صنایع شوینده، انجمن تولیدکنندگان شیرینی و شکلات، صنایع سلولزی و ... را از مصرف کنندگان عمده کارهای چاپی دانست و افزود: امسال انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق هم به تشکل های مصرف کننده چاپ اضافه شده اند و امیدواریم بتوانیم با کمک نمایندگان آنها، معیارهای داوری هر رشته را تدوین کنیم.
نورائی همچنین از مدیران ارشاد کلیه استان ها خواست که دبیرخانه بخش مسابقات تخصصی را در معرفی اهداف خود به تولیدکنندگان و چاپخانه داران شهرستانی یاری کنند.
وی درباره واحدهای چاپی برتر در این جشنواره نیز گفت: انتخاب یک واحد به عنوان واحد چاپی برتر، به این معنا نسیت که این واحد در حوزه صنعت چاپ بلامنازع است، بلکه به این معناست که بر طبق شرایط جشنواره، حائز امتیازات لازم بوده است. کیفیت کارهای چاپی عاملی است که به نحوه مدیریت یک واحد چاپی بر می گردد که به تولید کار باکیفیت می انجامد.
شایان ذکر است در این نشست خدایار صادقی،سیامک دری و داریوش نثاری نیز به سخنرانی پرداختند.


در همین رابطه:
یگانه:معیارهای کیفیت در صنعت چاپ تدوین می شود 
نگاه تشریفاتی نداریم//از بانوان فعال حوزه چاپ تقدیر می کنیم
برخی چاپخانه ها به کیفیت بها نمی دهند

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۲۶ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و ششم مردادکلیدها : رضا نورائی جشنواره مسابقات


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: