مجتمع نیكوكاری رعد برگزار می كند
سومین جشنواره رنگ و تی شرت با طعم نیکوکاری


در این مراسم تعداد زیادی از استادان هنر ، خطاط ، نقاش ، گرافیست و چهر ه های محبوب مردمی در مجموعه حضور می یابند و طرح و نقوش خود را بر روی تی شرت های ساده و سفید پیاده می کنند و سپس آن را در مزایده ای به نفع خیریه به فروش می رسانند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از روابط عمومی مجتمع نیكوكاری رعد جشنواره رنگ و تی شرت با طعم نیكوكاری در روزهای 6 و 7 مرداد ماه برگزار خواهد شد .

مجتمع نیکوکاری و آموزشی رعد هر ساله روزهای گرم سال مراسمی برگزار می کند که در آن به بازدید کنندگان و میهمانان تی شرت سفید، رنگ و قلمو داده می شود تا  طرح مورد نظرشان را بر روی آن ترسیم کنند، سپس می توانند تی شرت نقاشی شده را به نفع توانیابان این مجموعه اهدا کنند یا آنکه تی شرت را خودشان خریداری کنند .

در این مراسم  تعداد زیادی از استادان هنر ، خطاط ، نقاش ، گرافیست و چهر ه های محبوب مردمی در مجموعه حضور می یابند و طرح و نقوش خود را بر روی تی شرت های ساده و سفید پیاده می کنند و سپس آن را در مزایده ای به نفع خیریه به فروش می رسانند .

در پایان مراسم پس از اکران عمومی، تی شرت های طراحی شده به حراج گذاشته می شوند. شایان ذکر است که تمام درآمد حاصل از برگزاری جشنواره به نفع آموزش و توان بخشی معلولان جسمی حرکتی هزینه خواهد شد. حضور در این جشنواره برای عموم آزاد است .

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مجتمع رعد به نشانی

  www.raad-charity.org  مراجعه نمایند .

تاریخ : 6 و 7 مرداد 1390

ساعت: 23-17

مکان:  شهرک غرب (فاز 2)، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، پلاک 74، مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ چهارشنبه ۵ مرداد


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: