مجمع عمومی تعاونی چاپخانه داران تهران برگزار شد
اتحادیه و تعاونی چاپخانه داران تهران در یك راستا


4 تن از اعضای هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی این صنف انتخاب شدند و به این ترتیب سکان هدایت شرکت تعاونی در دست هیئت مدیره فعلی اتحادیه آن قرار گرفت .

اخبار چاپ : به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران که 8 تیرماه جاری به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا به دور دوم موکول شده بود، عصر روز دوشنبه (27 تیرماه) با حضور 62 تن از اعضای شرکت تعاونی و در محل این شرکت برگزار شد.

 

در این مجمع و پس از قرائت گزارش عملکرد یک ساله هیئت مدیره شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران از سوی مدیرعامل و نیز وضعیت حساب‌های مالی این شرکت از سوی یکی از بازرسان آن، انتخابات به منظور تعیین اعضای هیئت مدیره جدید برگزار شد.

 

فهرست نامزدهای عضویت در هیئت مدیره شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران از این قرار بود: 1- احمدرضا اعتماد مظاهری 2- مهرداد افراسیابی 3- محمدعلی اقبال 4- بهمن پورمند 5- مصطفی تینای تهرانی 6- عزیزالله علایی 7- علی نیکوسخن 8- پرویز اخوان حیدری و 9- محمد یوسفی دارایی.

 

همچنین نامزدهای بازرس هیئت مدیره این شرکت هم عبارت بودند از: 1- نادر لاکانی 2- محمد یاسینی 3- مجتبی هاشمی کرمانی و 4- صالح.

 

شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران 445 عضو دارد و با توجه به اینکه مجمع عمومی سالیانه به دور دوم کشیده شده بود، امکان برگزاری انتخابات با حضور هر تعداد از اعضا وجود داشت و با این حال در انتخابات دیروز 62 تن از اعضای شرکت تعاونی پای صندوق رای حضور یافتند و نتایج زیر حاصل شد:

 

نتایج انتخابات هیئت مدیره: 1-احمدرضا اعتماد مظاهری (59 رای) 2- علی نیکوسخن (54 رای) 3- بهمن پورمند (53 رای) 4- مصطفی تینای تهرانی (47 رای) 5- مهرداد افراسیابی (44 رای) 6- محمدعلی اقبال (42 رای) 7- عزیزالله علایی (39 رای).

 

به این ترتیب اعتماد مظاهری، نیکوسخن، پورمند، تینای تهرانی و مهرداد افراسیابی به عنوان اعضای اصلی و اقبال و علایی هم به عنوان اعضای علی‌البدل به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران انتخاب شدند.

 

با توجه به راهیابی 4 عضو هیئت مدیره اتحادیه صنف چاپخانه‌داران تهران (نیکوسخن، تینای تهرانی، اعتماد مظاهری و بهمن پورمند) به ترکیب هیئت مدیره شرکت تعاونی این صنف، می‌توان گفت اتحادیه و شرکت تعاونی چاپخانه‌داران یکدست شدند.

 

همچنین نتایج انتخابات بازرسان شرکت تعاونی هم به شرح زیر است: 1-محمد یاسینی (49 رای) 2- نادر لاکانی (42 رای) و 3- مجتبی هاشمی کرمانی (11 رای). به این ترتیب یاسینی و لاکانی به عنوان بازرسان اصلی و هاشمی کرمانی هم به عنوان بازرس علی‌البدل شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران انتخاب شدند.

 

سودآور شدن شرکت تعاونی چاپخانه‌‌داران پس از 10 سال

 

مدیرعامل شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران از سودآور شدن این شرکت پس از 10 سال خبر داد و گفت: این سود در سال 89 به بیش از 70 میلیون تومان رسید که در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران (نوبت دوم) عصر روز دوشنبه (27 تیرماه) با حضور 62 تن از اعضا و در محل شرکت تعاونی برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران به نیابت از رئیس هیئت مدیره، گزارش عملکرد یکسال گذشته و جمع‌بندی عملکرد سه ساله هیئت مدیره را ارائه کرد.

 

کاهش 50 درصدی نیروی انسانی طی سه سال

 

وی صرفه‌جویی در هزینه‌ها را یکی از برنامه‌های اصلی هیئت مدیره شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران عنوان کرد و گفت: با تعدیل 50 درصدی نیروی انسانی در سه سال گذشته و افزایش بهره‌وری پرسنل در سال 89 گام‌های موثری در کاهش هزینه‌ها برداشتیم.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران، هزینه‌های سال 89 این شرکت را 132 میلیون تومان برآورد کرد که در مقایسه با سال 88 نه تنها افزایش نداشته بلکه 2.6 درصد کم شده و در قیاس با سال 86 نیز 10 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

 

اعتماد مظاهری همچنین از پرداخت دیون حق سنوات سال‌های قبل پرسنل به میزان 47 میلون تومان و نیز تسویه مالیات‌های معوقه سال‌های قبل به میزان 16 میلیون تومان در سال 89 خبر داد.

 

سوددهی شرکت تعاونی چاپخانه‌داران پس از 10 سال

 

وی در ادامه از سودآور شدن شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران پس از سال چندین دوره پیاپی فعالیت هیئت مدیره‌های مختلف خبر داد و گفت: این سود در سال 89 به بیش از 70 میلیون تومان رسید که در 10 سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران ادامه داد: در سال 89 و ابتدای سال 90 بیش از 2 میلیارد تومان کالا و مواد اولیه مورد نیاز اعضای شرکت تعاونی شامل کاغذ و مقوا خریداری و در اختیار آنها گذاشته شد.

 

قیمت‌های بازار را تعدیل کردیم

 

اعتماد مظاهری به تاثیر این قبیل اقدامات بر قیمت مواد اولیه در بازار اشاره کرد و گفت: با توزیع مقوای پشت خاکستری تا سه ماهه سوم سال 89، قیمت‌ها در بازار روند نزولی داشت. در زمینه کاغذ و مقوای گلاسه و نیز کاغذ تحریر هم این روند نزولی را شاهد بودیم؛ شرکت تعاونی در حال حاضر به عنوان عاملی موثر در تعدیل قیمت‌ها به نفع اعضا عمل می‌کند.

 

وی همچنین کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش را مشکل اساسی شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران عنوان و ابراز امیدواری کرد، این مسئله در دوره فعالیت هیئت مدیره جدید حل شود.

 

در این جلسه همچنین مهرداد بشارت، بازرس شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران گزارش صورتحساب‌های هیئت مدیره را در سال 89 ارائه کرد و آنها را مورد تائید قرار داد.

 

مجمع عمومی سالیانه شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران با برگزاری انتخابات و تعیین اعضای جدید هیئت مدیره به کار خود خاتمه داد.

 

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۲۸ تير
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و هشتم تيرکلیدها : مجمع عمومی شرکت تعاونی صنف چاپخانه‌داران تهران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: