روزگذشته در اتحادیه صادرکنندگان برگزار شد:
اولین دستاورد نمایشگاه گلف پرینت دوبی


نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان گفت: اگر تکنولوژی گروه چینی مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا باشد برای برگزاری سمینار و معرفی محصول آنها در ایران با آنها همکاری می کنیم.
بابک عابدینی نایب رییس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران در گفتگو با اخبار چاپ درباره نتایج اولین نشست گروه خارجی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران پس از نمایشگاه گلف پرینت دوبی اظهارداشت: گروه چینی که بعد از ظهر دیروز با اتحادیه صادرکنندگان ایران دیدار داشت و درنمایشگاه گلف پرینت دوبی از غرفه چاپ صفا دیدن کرده بود؛ روز گذشته برای معرفی تکنولوژی خود در ایران با اتحادیه صادرکنندگان وارد مذاکره شد.

مدیرعامل چاپ صفا در ادامه گفت: این گروه چینی که کار تولید ماشین آلات چاپ فلکسو بر روی کارتن های گیت شده را انجام می دهد پنجمین تولید کننده بزرگ این ماشین آلات در جهان است. بر اساس مذاکرات انجام شده قرار است تکنولوژی استاندارد مورد تایید در اتحادیه اروپا را با دو شرط وارد ایران کند و اتحادیه صادرکنندگان در صورتی که آنها بتواند قیمت تولید را برای تولید کننده ایرانی کاهش دهند و همچنین سطح تولید و کیفیت را بالا ببرند با آنها همکاری کرده و برای معرفی این شرکت و برگزاری سمینارهای آموزشی در ایران به آنها کمک کند.

وی با بیان اینکه این دستگاه ها استاندارد اتحادیه اروپا CE))را دارد ادامه داد، این گروه چینی سال گذشته دو دستگاه از تولیدات خود را به شرکت گلف کارتن عربستان نیز فروخته است و در سال 2010، 65 میلیون دلار درآمد داشته که 50 درصد آن حاصل از فروش صادرات بوده است.

عابدینی متذکر شد: قرار شد اگر تکنولوژی این شرکت در حد استانداردهای پذیرفته شده در اتحادیه اروپا باشد و بتواند در ایران دفتر خدمات و سرویس دهی با قیمت مناسب ارائه دهد اتحادیه صادرکنندگان برای تاسیس دفاتر نمایندگی و برگزاری سمینار در ایران به آنها کمک کند.

مدیرعامل چاپ صفا از این نشست به عنوان اولین دستاورد نمایشگاه دوبی نام برد ویادآور شد، گروه تارسوس نیز برای تاریخ 4 جولای سمیناری جهت آمادگی برای نمایشگاه لیبل اکسپو در ایران برگزار خواهد کرد.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۶ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ ششم ارديبهشتکلیدها : اولین دستاورد نمایشگاه گلف پرینت دوبی


ع.ت

آخه اين هم شد دستاورد صادراتي ... اين همه خرج كرديد كه بريد يك سري چيني رو از نمايشگاه بياريد اينجا كاسبي كنن ... به اندازه كافي چيني ها بازار ايران رو تسخير نكرده اند ؟ ... آقايان گويا جايگاه اتحاديه صادركنندگان را با اتحاديه واردكنندگان اشتباه گرفته اند ... خوب مدير عامل محترم چاپ [...] دلش به حال اين مردم كه نسوخته است كه ، فقط به فكر كاسبي خودش است ... با پول بيت المال و اعضا مي روند به دوبي كه چيني ها را به ايران بياورند ... در نشست خبري هم كه بوديم حتي يك مثال به عنوان دستاوردهاي صادراتي خود نداشتند كه بزنند ...
م. م

انسان هاي بزرگ عظمت ديگران را مي بينند انسان هاي متوسط به دنبال عظمت خود هستند انسان هاي كوچك عظمت خود را در تحقير ديگران مي بينند بی سوادی هم بد دردی است!!!
ا .ا

متاسفانه هر کسی هم که می آید کاری انجام دهد، یک بیکاری انتقادهای بی محتوی مینماید. آخر مگر گروه چینی میخواهد کارهای چاپی بفروشد؟
م.م

ای کاش آقای ع.ت محترم دست در جیب و با خرج اندک حتی به خارج از تهران سفر می کرد. این جانب در نمایشگاه حضور داشتم و مدیرعامل چاپ ... از جیب خود نیز برای بهتر برگزار شدن این مهم خرج نمودند و مهمتر از این امثال مدیر عامل چاپ ... شناخته شده می باشند و شما با درج این گونه مطالب فقط در کوچک نشان دادن خودتان فعالیت نموده اید و مطمئنا نه از صادرات و نه از واردات اطلاعاتی دارید.
علي .ك

فكر كنم دوستان تا شنيده اند موزه مجلس قرار است راه اندازي شود ، با تمام تلاش در حال برنامه ريزي جهت ورشكستگي چاپخانه داران با ورود كالاهاي چيني هستند تا با ارسال ماشين آلات چاپخانه داران به تجهيز موزه مجلس كمك شود! اين خبر خوبيست و بايد از اقدامات فرهنگي اتحاديه ... و آقاي ... حمايت نمود! از وزارت ارشاد هم مي خواهيم كه به ايشان كمك كنند تا هر چه فعالتر در اين عرصه و همچنين انتخابات چاپخانه داران فعال باشند . والسلام .
ا.ف

کاش می فهمیدیم که چرا در قفس هیچکسی کرکس نیست چشمها را باید شست
سعید نامجو

واقعاً متأسفم برای دوستانی که مسائل را کلی نمب بینند و فقط از دریچه ریز چشمان خود با کمی حسادت به موضوع نگاه میکنند . راستی چرا ما نمی توانیم ببینیم چند نفر میخوان توی این صنعت یه کار نو در جهت منافع ملی انجام بدن . یک بار فقط یک بار محض رضای خدا بیایم ازشون حمایت کنیم . اونوقت ببینید چه دستاوردهایی خواهد داشت
ا.ف

ببخشيد ميشه بگيد اين انجن صادرات مگه رييس نداره كه اين همه كارهاي بي تدبيرانه توش انجام ميشه ، پس اين آقاي رضايي رييس انجمن كه اين همه دم از صادرات ميزد داره چي كار ميكنه كه بعضي افراد در حال تجارت و بي آبرويي انجمن هستند لطفا در رسانه هاي عمومي به اين موضوعات پاسخ دهند و شما نيز از ايشان بپرسيد .
سعید نامجو

حضور محترم دوست عزیز جناب ا.ف /: ابتدا خدمتتون عرض کنم نام صحیح آن تشکل ، "اتحادیه صادرکنندگان خدمات صنعت چاپ ایران" هست نه (انجمن صادرات) . دوم خدمتتون عارضم مثل اینکه شما از اتفاقات و رویدادهای صنعت چاپ ایران خیلی بی اطلاعید . جناب آقای رضائی با به پایان رسیدن دوره هیأت مدیره قبلی نزدیک 10 - 11 ماه میشه که از اتحادیه صادرکنندگان تشریف بردن و هرجا هستن خدا حافظشون باشه .در پایان میخواستم بدونم شمااز دستاوردهای دوره دوم اتحادیه صادرکنندگان آیااطلاعی دارید؟ شما به چه کاری میگید بی تدبیرانه. جساراتاً عرض میکنم یک مقدار مطالعه و تحقیق بفرمائید حداقل برای خودتون خوبه
علي.ك

آقا دوره دوم و اول نكنيد . هيات مديره اتحاديه كه همان قبليها هستند . مقبوليت اتحاديه صادركنندگان كاملاً افت محسوس داشته است . همين نمايشگاه دوبي مثال آن است و اين همه دعوت و پيامك فقط 6 نفر شركت كردند كه آن هم بيشترشان اعضاي هيات مديره بودند . خوب اين عدم مقبوليت را ميرساند . مقبوليت را هم مي توان با كار درست و عام المنفعه انجام داد نه دعوت براي كسب و كار خود . بايد از افرادي مانند آقاي مغاني ، آقاي رضايي ، آقاي نباتچيان بيشتر استفاده شود ، اينها در صنف آبرو دارند و به فكر منافع شخصي خود نيستند . به اتحاديه هم توصيه مي كنم به فكر كسب آبرو و منزلت با انجام كارهاي واقعي باشد نه تبليغات و هياهوي كاذب ...





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: