در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انجام می‌شود
بررسی مشکلات حوزه نشر


مدیر کمیته فعالیت های جنبی از برگزاری نشست هایی با موضوع بررسی مشکلات حوزه نشر و ارائه راهکارهای متعدد برای رفع آنان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

اخبار چاپ در گفتگو با ستاد خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران : علی شجاعی صائین، مدیر کمیته فعالیت‌های جنبی،موضوعات مختلفی که در نشست های بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران مورد بررسی قرار می گیرد را یاد کرد و گفت: غرفه دیدار در این نمایشگاه به نقد کتاب های برگزیده جشنواره هایی که در طول سال گذشته برگزار شدند می پردازد.
وی افزود: در حوزه کودک و نوجوان نیز موضوعات ادبیات کودک و نوجوان و مشکلات مرتبط با این حوزه مورد بررسی و نقد قرار خواهند گرفت. همچنین در سرای کارنامه نشر، موضوعاتی همچون کتابداری و کلیات حوزه نشر بررسی می شوند.
شجاعی صائین در ادامه افزود: نسخ خطی، اطلاع رسانی در حوزه کتابداری و کتابخانه ها و نقد کتاب، از موضوعاتی است که بررسی می شوند. همچنین موضوع نقد و اخلاق نقد در این نشست ها مورد توجه قرار خواهند گرفت.
وی گفت: موضوعات و چهره های فرهنگی و رونمایی برخی از آثار و پرداختن به برخی مشکلات مربوط به حوزه نشر همچون کتابخوانی و اقتصاد نشر، از دیگر موضوعاتی است که در سراهای نمایشگاه کتاب بررسی می شوند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۴ ارديبهشت
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ چهارم ارديبهشتکلیدها : بررسی مشکلات حوزه نشر


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: