با وجود کاهش 83 درصدی سود
آر.آر.دانلی نمی خواهد ورشکست شود


آر.آر.دانلی با وجود كاهش هشتادو سه درصدی سود همچنان به پیش می‌تازد .غول چاپ آمریكایی موسوم به آر.آر.دانلی در سه ماهه دوم سال 2009 از ركودی خبر داد كه دلیل آن " ادامه تاثیرپذیری از ركود اقتصادی جهانی" ذكر شده است.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، سود شركت در سه ماهه دوم امسال با سقوطی 83 درصدی 25.2 میلیون دلار گزارش شده كه در مقایسه با سود زمان مشابه در سال گذشته، یعنی 145.1به میزان زیادی كاهش داشته است.مدیران این شرکت می گویند قسمت اعظم این كاهش به خاطر تعمیرات  و هزینه‌های رفع نقص بوده است.
با این حال شركت اعلام كرده است كه با وجود سقوط 17.6 درصدی در شبكه فروش امریكا و تخفیف محصولات، خدمات به میزان " اندكی" رشد داشته و به رقم 2.4 میلیارد دلار رسیده است.
مدیر اجرایی این شركت، توماس كویین‌لن در مصاحبه مطبوعاتی گفت توانایی برنده شدن در مناقصه Quebecor World نمایان‌گر قدرت این شركت است و افزود قدرت شركت همچنین در وسعت ارائه و توانایی ارزش افزایی محصولات و عملكردهاست:‌"ما ظرفیت دستیابی به فرصت رشد خالص ارگانیك  را در سال 2010 داریم. مردم كم كم باید برگردند و تبلیغات خود را آغاز كنند."
با این حال او افزود اقتصاد هنوز در چالش است و پول هنوز سخت به دست می‌آید.
كویین‌لن گفت: در مورد قیمت‌ها هیچ نشانه‌ای از منطق در طولانی‌مدت وجود ندارد و وقتی در برابر شركت‌هایی با یك یا دو محصول قرار می گیری، تنها چیزی كه آن‌ها می‌توانند بر سرش رقابت كنند، قیمت است. كویین‌لند همچنین اشاره كرد كه شكست تعدادی از شركت‌ها در بازار آمریكا تاثیر كمی بر ظرفیت داشته و دستگاه‌ها در گردش باقی مانده‌اند.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۲۱ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ بيست و يکم مردادکلیدها : آر آر دانلي سود


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: