یکی از نیازهای اصلی بانوان صنعت چاپ را مرتفع خواهد کرد
احداث هنرستان چاپ ویژه دختران


نشست شورای بانوان در راستای تبیین برنامه های کاربردی این شورا ،روز سه شنبه 30 فروردین با حضور اعضائ شورای بانوان در شرکت بازرگانی مجلسی برگزار خواهد شد

زهرا جلیل ثانی در گفتگو با اخبار چاپ ضمن قدردانی از زحمات یوسف افراش در ارتباط با نحوه برگزاری دومین همایش بانوان صنعت چاپ خبر از نشست شورای بانوان در راستای تبیین برنامه های کاربردی این شورا داد.
رییس شورای بانوان صنعت چاپ یکی از سرفصل هایی، که در روز سه شنبه در بین اعضا مطرح خواهد شد را چنین عنوان کرد: رایزنی با مسئولین در ارشاد ، شهرداری و اتحادیه ها برای احداث هنرستان چاپ ویژه دختران. وی اظهار داشت: تاسیس این هنرستان یکی از نیازهای اصلی بانوان صنعت چاپ را مرتفع خواهد کرد.
زهرا جلیل ثانی در ادامه گفت: در این نشست به بررسی پیشنهاد حمایت اتحادیه های صادرکنندگان، چاپخانه داران ،صحافان و لیتوگرافان که در همایش بانوان مطرح شده خواهیم پرداخت.
وی با اعلام این مطلب که فرم های ارائه شده در همایش بانوان نشان از استقبال خوب بانوان در این صنعت از شورای بانوان دارد افزود: بررسی فرم های عضو گیری و تقسیم مسئولیت ها در این زمینه در دستور کار شورا قرار دارد.
شایان ذکر است جلسه فوق روز سه شنبه 30 فروردین با حضور اعضائ شورای بانوان در شرکت بازرگانی مجلسی برگزار خواهد شد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ يکشنبه ۲۸ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ بيست و هشتم فروردينکلیدها : احداث هنرستان چاپ ویژه دختران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: