در دومین همایش بانوان صنعت چاپ مطرح می شود
راه اندازی شورای بانوان صنعت چاپ


قصد داریم شورای بانوان صنعت چاپ را راه اندازی کرده و اهداف و برنامه های آن را مشخص نماییم . در طی 2 تا 3 ماه آینده نیز هسته مرکزی آن مشخص خواهد شد.

زهره مظهری مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ در گفتگو با اخبار چاپ از برگزاری دومین همایش بانوان صنعت چاپ در 23 فروردین ماه سال جاری خبر داد و افزود: دومین همایش بانوان صنعت چاپ در واقع آخرین برنامه از برنامه های دهمین جشنواره صنعت چاپ بود که به دلایلی به تعویق افتاده است.
مدیر مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ اظهار داشت: در این همایش جمعی از بانوان صنعت چاپ و اصناف وابسته به چاپ همانند صحافی ، لیتوگرافی و ... به همراه تنی چند از مدیران وزارت ارشاد حضور خواهند داشت.
زهره مظهری هدف از برگزاری این همایش را معرفی بانوان فعال در عرصه چاپ عنوان کرد و گفت علاوه بر شناسایی و تقدیر از این بانوان؛ قصد داریم شورای بانوان صنعت چاپ را راه اندازی کرده و اهداف و برنامه های آن را مشخص نماییم . در طی 2 تا 3 ماه آینده نیز هسته مرکزی آن مشخص خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد : این همایش از سری برنامه های سال 89 بوده و بعد از آن برنامه های سال 90 آغاز خواهد شد. به زودی جلسات برای برپایی جشنواره یازدهم صنعت چاپ نیز آغاز می‌شود.
دومین همایش بانوان صنعت چاپ کشور، سه‌شنبه، 23 فروردین ماه سال جاری از ساعت 16 تا 18 در پژوهشگاه فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی تهران واقع در خیابان انقلاب - خیابان برادران مظفر جنوبی برگزار خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ سه شنبه ۱۶ فروردين
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۹۰ شانزدهم فروردينکلیدها : راه اندازی شورای بانوان صنعت چاپ


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: