در نخستین روز افتتاح نمایشگاه بین المللی دبی:
رئیس نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی از پاویون ایران بازدید کرد


راجر پلو رئیس دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی عصر دوشنبه 23 اسفندماه در نخستین روز برپایی این نمایشگاه از پاویون ایران بازدید کرد.
به گزارش اخبار چاپ به نقل از خبرگزاری مهر، راجر پلو که همراه با مایک فیرلی از پیشکسوتان عرصه چاپ و اندی توماس از همکاران وی در نمایشگاه از غرفه ایران بازدید و در نشستی صمیمانه با بابک عابدینی مسول پاویون ایران و عباس ابوالفتحیان عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفتگو کرد.
وی علاوه بر معرفی یکی از نشریات تخصصی عرصه چاپ و بسته بندی که به همت این سه نفر و تعداد دیگری از همکارانشان منتشر می شود، درباره جایگاه این نشریه( L&L ) و چگونگی تولید مطالب آن اشاره کرد.
به گفته پلو، فردی مانند مایک فیرلی 33 سال است که در حوزه نشریات تخصصی چاپ مشغول به فعالیت است که می توان از تجربیات وی در ایران نیز بهره برد.
این نشست با توضیحات عابدینی درباره چاپ در ایران باستان ادامه یافت و پس از ارائه توضیحات مختصری درباره یافته های باستان شناسی از اختراع و استفاده چاپ در ایران بحث وی با صنعت چاپ مدرن در ایران ادامه پیدا کرد.
در این نشست راجر پلو و همراهان نیز سوالاتی درباره ایران، صنعت چاپ کشورمان و چگونگی سرمایه گذاری در ایران پرسیدند و پاسخ هایی دریافت کردند. صنایع غذایی و بسته بندی و لیبل زدن از جمله مباحثی بود که درباره آن سوالاتی پرسیده شد.
راجر پلو در صحبت هایش بر مساله تنوع و همچنین هزینه ها در صنعت چاپ و بسته بندی تاکید کرد و شناخت سلیقه و نیاز مخاطب را مساله مهمی دانست که موفقیت هر صنعتی را تضمین می کند.
به اعتقاد وی بسته بندی محصولات تاثیر بسزایی در فروش محصولات دارد که لازم است هر کشوری به آن توجه کند.
پلو و همکارانش صحبت هایی درباره اهمیت چاپ دیجیتال و جایگاهی که در جهان مدرن به خود اختصاص داده است نیز مطرح کرده و درباره پیشرفت های این صنعت در کشورمان جویا شدند.
دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی دوشنبه 23 اسفند ماه افتتاح شده و تا روز پنج شنبه 26 اسفند برپاست.
منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۵ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و پنجم اسفندکلیدها : دیدار راجر پلو از پاویون ایران


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: