اخبار نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی
برگزاری سمیناری تخصصی چاپ و بسته بندی با حضور راجر پلو در ایران


مدیرعامل دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی دعوت برای حضور و برپایی یک سمینار تخصصی در ایران را پذیرفت .

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از خبرنگار اعزامی مهر به دوبی، اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران که امسال مسئولیت تدارک و برپایی پاویون ایران در این نمایشگاه را برعهده دارد، مقدمات حضور راجر پلو مدیرعامل دهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی را فراهم کرده است.
بابک عابدینی نایب رئیس اول هیئت مدیره اتحادیه و مسئول پاویون ایران همچنین از تلاش برای تدارک سمیناری تخصصی با حضور راجر پلو خبر داد.
راجر پلو مدیر عامل دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی و از فعالان عرصه چاپ که از حضور شرکت های ایرانی در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرده و آن را فرصتی برای تعامل هرچه بیشتر با بازار چاپ و بسته بندی کشورمان می داند، این دعوت را پذیرفته و در آینده مقدمات حضور وی در ایران آماده خواهد شد.


تخفیف ویژه نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی برای حضور ایران
همچنین دست اندرکاران برپایی دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی با هدف تعامل بیشتر با دست اندرکاران صنعت چاپ ایران، تخفیف ویژه ای را برای اختصاص غرفه به ایران در نظر گرفتند.
دست اندرکاران این نمایشگاه غرفه ای 102 متری را در اختیار نمایندگانی از صنعت چاپ ایران قرار داده اند.
غرفه ایران که در سالن شرقی نمایشگاه قرار دارد میزبان 5 شرکت ایرانی شامل پردازش تصویر رایان، آسان پک، صنایع چوب و کاغذ مازندران، گروه صنعتی سایبک و هنر گرافیک قائم است که همگی در پاویون ایران که توسط اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران تدارک دیده شده است، گرد هم آمده اند.
در کنار غرفه ایران چندین شرکت معتبر و نام آشنای بین المللی در حوزه صنعت چاپ قرار دارند که این امر فرصت تعامل بیشتری را با بازدیدکنندگان و همچنین نمایندگان شرکت های حاضر، فراهم می کند.
دهمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی دوبی که از صبح روز دوشنبه 23 اسفندماه در محل نمایشگاه های این شهر افتتاح شده است، میزبان شرکت هایی از قاره های مختلف است و در بین شرکت کنندگان،عنوان بیشتر نام آوران عرصه چاپ و بسته بندی به چشم می خورد.
این نخستین بار است که ایران به صورت متمرکز و با داشتن یک پاویون ویژه در نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی شرکت می کند.
نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی دوبی از امروز تا 26 اسفندماه در دوبی برپاست

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ دوشنبه ۲۳ اسفند
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۹ بيست و سوم اسفندکلیدها : اخبار نمایشگاه چاپ و بسته بندی دوبی


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: