با دستگاه Rapida 162 چاپ شد
کتابی تازه درباره زندگی مایکل جکسون


هارپر كالینز برای چاپ كتاب مایكل جكسون به باتلر تانر و دنیس روی آورد.باتلر تانر و دنیس چاپ صدهزار نسخه اولیه كتاب مایكل جكسون با عنوان "مایكل جكسون نماد قهرمان حماسی: در ستایش سلطان پاپ" را برای انتشارات هارپر كالینز به پایان رساندند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پرینت ویك، این كتاب 192 صفحه‌ای در 8 رنگ به‌وسیله دستگاه Rapida 162 محصول شركت KBA در یك هفته چاپ شده است .
این دستگاه، كتاب را با سرعت بیش از 5 هزار برگ در ساعت به چاپ رسانده ‌است .
به گفته این شركت، چنین كاری در حالت معمول نزدیك به سه هفته زمان می‌برد ولی با مرگ ناگهانی مایكل جكسون در 25 ماه ژوئن گذشته، لازم شد كه كار زودتر به انجام رسد.
داران اُ كانر مدیر بخش مشتریان باتلر تانر و دنیس می‌گوید: "ما معمولا انتظار داریم چنین كارهایی دو تا سه هفته طول بكشد. فشرده كردن كار و تمام كردن آن در یك  هفته غیر معمول است و با كمك   KBA بود كه ما توانستیم به همچین زمانی برسیم."
چاپ كتاب مایكل جكسون اندكی پس از سفارش چاپ كتاب دیگری از همین ناشر به باتلر تانر و دنیس سپرده شده بود و همان‌گونه كه اُ كانر اشاره می‌كند: "چنین اعتماد قابل توجهی از طرف ناشر مطرحی چون هارپركالینز فوق‌العاده است و ما منتظر ادامه این همكاری‌ها هستیم."

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ دوشنبه ۱۹ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ نوزدهم مردادکلیدها : مایکل جکسون Rapida 162 KBA


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: