رییس شورای بانوان صنعت چاپ کشور در گفتگو با اخبار چاپ:
دید افراد نسبت به تشکل بانوان صنعت چاپ مثبت نیست


زهرا جلیل ثانی ضمن اعلام تغییر مکان برگزاری همایش بانوان صنعت چاپ اعلام کرد در حال حاضر دید افراد نسبت به تشکل بانوان صنعت چاپ مثبت نیست و با این همایش قصد در تغییر نگرش‌های این افراد نسبت به این تشکل داریم.

زهرا جلیل ثانی در گفتگو با اخبار چاپ از تغییر محل برگزاری همایش بانوان صنعت چاپ خبر داد و اظهار داشت: برگزاری چنین همایشی محل مناسب و در خور بانوان صنعت چاپ را می‌طلبد که پس از جلسه با یوسف افراش سرپرست دفتر امور چاپ و گفتگو با زهره مظهری مدیر دبیرخانه دائمی جشنواره صنعت چاپ نسبت به تغییر مکان همایش به توافق نظر رسیده و اقدامات مقتضی صورت گرفته است.
رییس شورای بانوان صنعت چاپ کشور تصریح کرد: براساس توافقات انجام شده چند محل مناسب برای برگزاری همایش بانوان صنعت چاپ در نظر گرفته شده است که طی چند روز آینده مکان اصلی این همایش اعلام خواهد شد.
زهرا جلیل ثانی در ادامه افزود: قصد داریم در این همایش نقطه نظرات، خواسته ها و مطالبات شورای حمایت از بانوان صنعت چاپ را اعلام نموده و اهداف این تشکل که همانا شناسایی استعدادهای بانوان فعال صنعت چاپ و هدایت و پرورش نسل جوان و تحصیل کرده این صنعت است؛ پیگیری کنیم.
وی در پایان گفت: در حال حاضر دید افراد نسبت به تشکل بانوان صنعت چاپ مثبت نیست و با این همایش قصد در تغییر نگرش‌های این افراد نسبت به این تشکل داریم. باید ثابت کنیم که این ارتباط یک ارتباط سیاسی و ایدئولوژی نیست؛ بلکه تنها خواهان حل مشکلات به وسیله خود بانوان در این عرصه هستیم.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۰ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: