پوسترهای سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر:
با طراحی حقیقی، عابدینی و خزایی؛منتشر شد


پوسترهای سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، با طراحی هنرمندان برجسته این عرصه ابراهیم حقیقی، رضا عابدینی و محمد خزایی منتشر شد.

به گزارش اخبارچاپ و به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر: امیر عبدالحسینی دبیر هنری این جشنواره اظهار داشت: برای این دوره از جشنواره 3 پوستر از سوی هنرمندان مطرح این عرصه طراحی و منتشر شده ‌است.
وی افزود: این پوسترها برای دو بخش اصلی و جنبی جشنواره طراحی شده‌اند كه در بخش اصلی ابراهیم حقیقی و رضا عابدینی و در بخش جنبی هم محمد خزایی طراحی پوستر را انجام داده‌اند.
دبیر هنری سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ادامه داد: پوستر بخش جنبی جشنواره به بخش «هفت هنر، هفت هنرمند» اختصاص دارد و به مرور آثاری از هفت هنرمند برجسته در عرصه‌های پوستر، سفال و سرامیك، نقاشی، نگارگری، خوشنویسی، عكاسی و كاریكاتور اختصاص دارد .
عبدالحسینی در پایان تصریح کرد: آیین افتتاحیه نمایشگاه «هفت هنر، هفت هنرمند» یك‌شنبه 10 بهمن ماه در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
ابراهیم حقیقی از طراحان پیشكسوت كشور است كه داوری بخش پوستر سومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر را نیز انجام داده است.
محمد خزایی عضو شورای هنری سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر است. رضا عابدینی طراح صاحب نام معاصر است كه سال 1385 جایزه طراحی پرنس کلاوس هلند را دریافت کرد. این هنرمند در حال حاضر در كشور هلند اقامت دارد.










منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۹ بهمن


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: