IFRA برگزار می کند:
هند میزبان «ارزش خلاقیت در دوران چالش»


نمایشگاه IFRA دومین نمایشگاه بزرگ بین‌المللی جهان در زمینه گرایش‌ها و فعالیت‌های چاپی روزنامه‌ها و صنعت نشر از 23 تا 25 سپتامبر 2009 در مرکز تجارت و همایش شهر چنای هند برگزار می‌شود.

به گزارش اخبار چاپ، با حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور تایلند و بحران اقتصادی جهان برگزارکنندگان این نمایشگاه موسوم به IFRA تصمیم گرفته‌اند نمایشگاه مربوط به نشر در آسیا را که قرار بود ماه مه 2009 در تایلند به آن پرداخته شود با این کنفرانس سالانه و مهم کشور هند یکی کند .
این مراسم که با عنوان "ارزش خلاقیت در دوران چالش" برگزار می‌شود شامل کنفرانس CEO برای تصمیم‌گیرندگان بالارتبه؛ کنفرانس تولید با تمرکز بر موضوع کاهش هزینه‌ها، سودآوری و خلاقیت؛ کنفرانس چرخش با موضوع چالش‌های مدیریت‌های گردشی و بیشترین سودآوری و کنفرانس CTO برای روسای IT و مدیران سیستم‌ها در مراکز نشر جدید خواهد بود .
در این گردهمایی علاوه بر کنفرانس‌های مذکور کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار خواهد شد که این تغییرات   IFRA در هند را  به بزرگترین نمایشگاه حرفه‌ای بعد از نمایشگاه IFRA در اروپا تبدیل خواهد کرد .
شهر چنای همچنین در 24 سپتامبر میزبان جشن شام و مراسم جایزه رسانه‌ها خواهد بود که طی این مراسم از بهترین‌ روزنامه‌ها و مجله‌ها در زمینه چاپ رنگی، طراحی، گرافیک اطلاعاتی، عکاسی، نشر آن‌لاین و استفاده از چند رسانه‌ای‌ها برای سرمقاله‌ها و تبلیغات؛ تقدیر به‌عمل خواهد آمد .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ چهارشنبه ۱۴ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ چهاردهم مردادکلیدها : IFRA هند چنای CTO


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: