با انعقاد قراردادهای مختلف صورت گرفته است
حضور پر رنگ «متسو» در چین


شرکت متسو قراردادی را با كارخانه خمیر و كاغذ چینی Zhanjiang Chenming برای تامین بزرگ‌ترین خط تولید كاغذ مرغوب این شركت با مبلغی در حدود 130 میلیون یورو می‌بندد.

به گزارش اخبار چاپ،در عین حال متسو خط تولید كاغذ مرغوب برای چاپ رنگی را نیز برای كارخانه كاغذسازی Shandong Huatai در شهر Dong Ying را نیز با هزینه‌ای بالغ بر 170 میلیون یورو تامین خواهد كرد .
خط تولید جدید Zhanjiang Chenming در سه ماهه اول سال 2011 به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل كالا شامل خط كاغذسازی كامل برای تولید كاغذ مرغوب بدون لایه و بدون چوب خواهد بود .
در حال حاضر متسو اعلام كرده است كه آغاز به كار تسهیلات كارخانه كاغذسازی Shandong Huatai نیز برای سه ماهه اول 2011 برنامه‌ریزی شده و كالاهای تحویلی دستگاه كامل كاغذسازی  و سیستم‌های مرتبط  با هوارسانی، سیستم‌های كمكی و سیستم‌های پرداخت پایان كار را شامل خواهد شد .
در خبرها همچنین آمده است كه متسو با شركت چاپ چینی MCC Meili سفارش‌نامه‌ای به مبلغ 90 میلیون یورو امضا كرده‌اند كه به موجب آن متسو یك خط تولید سبك برای كاغذ مرغوب برای چاپ رنگی را نیز تا سال 2011 برای این شركت راه‌اندازی خواهد كرد .
گفتنی است، این خط نیز شامل دستگاه چاپ كامل با دستگاه‌های مربوط به آماد‌ه‌سازی كاغذها و سیستم‌های هوارسانی مربوطه به اضافه سیستم پرداخت پایان كار خواهد بود .

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ سه شنبه ۱۳ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ سيزدهم مردادکلیدها : متسو چین Zhanjiang Chenming MCC Meili


ابراهیمی

با عرض سلام لطفا پست الکترونیکی شرکت متسو را برای اینجانب ارسال نمایید.
رضایی

با عرض سلام لطفا پست الکترونیکی شرکت متسو را برای اینجانب ارسال نمایید





نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: