گالری محسن میزبان 19 اثر با موضوع آزاد از 19 هنرمند
چاپ دیجیتال، فرهنگ آر. جی. بی در نمایشگاه تلویزیون


گالری محسن در ادامه نمایشگاه های گروهی و موضوعی خود از روز جمعه 24 دی ماه میزبان نمایشگاه "تلویزیون" شد. در این نمایشگاه 19 اثر از 19 هنرمند با تکنیک آزاد و از طراحی تا ویدیوآرت به نمایش در آمده است.

اخبارچاپ: گالری محسن در ادامه نمایشگاه‌های گروهی و موضوعی خود از روز جمعه 24 دی ماه میزبان نمایشگاه "تلویزیون" شد. در این نمایشگاه که با نمایشگاه گردانی پیمان شفیعی زاده برپا شده است، 19 اثر از 19 هنرمند با تکنیک آزاد و از طراحی تا ویدیوآرت به نمایش در آمده است.
در این نمایشگاه ایمان صفایی با چیدمانی با عنوان "بت" ، نسترن صفایی با چیدمانی بدون عنوان، پیمان شفیعی زاده با تابلو نقاشی "خودت را کنترل کن"، صفاالدین امامی با چیدمان "کانال سری من"،حامد رشتیان با اینستالیشن " زنده باد پروپاگاندا"، وحید دانایی فرد با تابلو نقاشی " من عاشق عوض کردن کانال تلویزیون هستم"، سهراب مصطفوی کاشانی با طراحی " ویدئو در جریان"، پیمان هوشمندزاده با کانسبت "زیر پاشنه ی پا" ، بابک کاظمی با عکس های بدون عنوان، محسن یزدی پور با عکس بدون عنوان " از مجموعه کودکی"، امیرحسین بی پروا با چاپ دیجیتال "فرهنگ آر. جی. بی"، فرشاد تفرجی با ویدئو آرت "تلویزیون و من"، مهران مهاجر با عکس بدون عنوان " از مجموعه چراغ خاموش، اتاق تاریک"، امیرعلی قاسمی با ویدئو چیدمان " تلویزیون و انیمیشن"، محمد فاتحی با کانسبت "ویژن"، یاسر میرزایی با تابلو نقاشی "جعبه شماره 21"، امید مهدی زاده با کنسبت "نابودگر5"، امین دوایی با ویدئو چیدمان بدون عنوان و محمود نورایی با کانسبت "هنر تفننی" آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
همچنین قرار است نشست تئوریک این نمایشگاه با عنوان " تلویزیون به مثابه اتوپیا" با سخنرانی صالح نجفی روز دوشنبه 27 دی ماه از ساعت 18 تا 20 در گالری محسن برگزار شود. نشست با هنرمندان این نمایشگاه نیز روز دوشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 18 تا 20 در محل این گالری برپا می‌شود. نمایشگاه "تلویزیون " تا چهارم بهمن ماه در گالری محسن واقع در خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک 42 میزبان علاقمندان است.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ يکشنبه ۲۶ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:  
پست الکترونیکی:  
نظر شما: