حمایت معاونت امور فرهنگی از انتشار كتب ارزشمند در زمینه فرهنگ و تمدن


دری پس از شركت در آخرین جلسه كمیته فرهنگ و تمدن شورای عالی انقلاب فرهنگی از نگاه حمایتی معاونت امور فرهنگی وزارت ارشاد از انتشار كتب ارزشمند در زمینه فرهنگ و تمدن اسلام و ایران خبرداد.
اخبار چاپ:به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمن دری اضافه كرد : در نظر داریم با تشكیل كارگروه ویژه ای در شورای ارزیابی طرح های فرهنگی معاونت از طرح های منسجم و قابل اجرا و كتاب های ارزشمند و متناسب در حوزه فرهنگ و تمدن ایلام و ایران حمایت همه جانبه به عمل آوریم.
معاون امور فرهنگی همچنین از توجه ویژه به این حوزه ٬در مراسم كتاب سال جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت :رویكرد ما در تصمیمات و فعالیت های فرهنگی ابتنا و اعتنا به حوزه تمدن و فرهنگ اسلامی و ایرانی است.
وی با اشاره به وجود پیشینه تاریخی و فرهنگی منحصر به فرد كشورمان در جهان گفت : متاسفانه در معرفی تمدن اسلامی و ایرانی و نقش آن در تعامل فرهنگها و خرده فرهنگ ها كم كار شده است و نتوانستیم متناسب با شان و منزلت فرهنگی ملت و كشورمان ظاهر شویم .
دری در پایان اضافه كرد : از كتاب های مرتبط با این حوزه در همه مراحل اعم از صدور مجوز انتشار ٬پیش از چاپ و خرید حمایت خواهیم كرد.
گفتنی است كه جلسات كمیته فرهنگ و تمدن به ریاست علی اكبر ولایتی هر دو هفته یكبار در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود.



منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ چهارشنبه ۲۲ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: