در راستای ارتقای وضعیت آب صورت می گیرد
کمک «کلیفتون» به دولت اوگاندا


شركت بسته‌بندی كلیفتون مقدمات انعقاد قراردادی بزرگ را با دولت اوگاندا برای تامین سیستم تصفیه آب در این كشور فراهم کرده است.به گزارش اخبار چاپ،این شركت انگلیسی از پیشتازان پروژه " جنس آفریقایی بخر، آفریقا را بساز" است و می‌خواهد مراكز بسته‌بندی متنوعی را در این قاره بسازد.

در پی ملاقات هفته گذشته با رئیس جمهور این كشور، آقای موسونی، كلیفتون در سدد است این معامله را طی چند هفته آینده نهایی  كند.

به گزارش اخبار چاپ و به نقل از پكجینگ نیوز، بر اساس این قرارداد شركت كلیفتون با موسسه تحقیقات صنعتی اوگاندا برای نصب مراكزی با كیفیت عالی كه در سراسر كشور به كشاورزان خدمات ارائه دهد، همكاری خواهد كرد. همچنین این شركت، شبكه‌ای از سیستم‌های تصفیه آب فرابنفش را برای تامین آب تمیز در مناطق روستایی این كشور راه‌اندازی خواهد كرد.

هر دوی این طرح ها  حاصل پروژه‌ای بود كه در ابتدای ماه ژوئن سال جاری میلادی رئیس هیات مدیره كلیفتون، شیخ خالد بابا، در گردهمایی سران وزرای دولتی آفریقا ارائه كرده بود و گروهی از 19 كشور شرقی و جنوبی آفریقا را شامل می‌شود.

شیخ به سایت خبری پكجینگ نیوز گفت: برنامه‌ریزی اولیه این بود كه 200 واحد بسته‌بندی در سراسر اوگاندا تدارك دیده شود كه در وهله اول بسته‌های ده و بیست لیتری تاشو و قابل بازیافت را برای حمل آب از سیستم‌های تصفیه آب تامین كند. بسته‌بندی‌های كوچكتر متعاقبا ارائه خواهند شد.

در حال حاضر دولت اوگاندا پیاده‌سازی فاز اول پروژه را طی چند هفته در كامپالا، پایتخت اوگاندا درخواست كرده است.

شایان ذکر است،خانواده شیخ خالد در سال 1972 و پس از تبعید هندی‌ها از اوگاندا به انگلستان مهاجرت كرده‌اند  و رئیس جمهور این كشور در سفر اخیر شیخ و خانواده‌اش به اوگاندا او و برادرش را در دیدار از مزار مادرشان همراهی كرد.

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۸ يکشنبه ۱۱ مرداد
نسخه چاپی نسخه چاپی       ارسال به دوست ارسال به دوست

تاریخ انتشار:۱۳۸۸ يازدهم مردادکلیدها : کلیفتون اوگاندا


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: