فراخوان پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هنر بینال ونیز
دوسالانه هنر سال 2011 ونیز با موضوع روشنایی


موضوع دوسالانه هنر سال 2011 ونیز، «روشنایی» است که یادآور اهمیت وجود و معنی نور در آثار هنرمندان معاصر در برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان است.

اخبارچاپ: نظر به برگزاری پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هنر بینال ونیز در ژوئن 2011 مطابق با خرداد ماه 1390، از هنرمندان توانا و علاقه‌مند به شرکت در این رویداد مهم دعوت می‌شود به تناسب موضوع بینال، در زمینه‌های: نقاشی، عکاسی، حجم و هنرهای مفهومی در قالب ویدئو آرت، چیدمان، پرفورمانس و هنر محیطی آثار خود را در قالب لوح فشرده به واحد پژوهش موزه هنرهای معاصر تهران ارائه نمایند.
موضوع دوسالانه هنر سال 2011 ونیز، «روشنایی» است که یادآور اهمیت وجود و معنی نور در آثار هنرمندان معاصر در برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان است.
بنابراین از هنرمندان عزیز و علاقه‌مند درخواست می‌شود با توجه به این موضوع و همچنین توجه دیرینه ایرانیان به مبحث نور در زمینه‌هایی چون فلسفه، دین، هنر و معماری و نیز جایگاه آن در فرهنگ و هنر کشورمان به ارائه آثار غنی و پر محتوا از نظر صورت و معنا بپردازند.
بدیهی است آثار ارسالی به موزه به دقت بررسی، کارشناسی و سپس آثار متناسب انتخاب خواهد شد.
تصاویر آثار مورد نظر باید به همراه مشخصات اثر، توضیح اثر و رزومه هنرمند حداکثر تا 4 بهمن ماه سال جاری به آدرس الکترونیکی info@tmoca.com ارسال شود.
جهت هرگونه اطلاع بیشتر، شماره تماس 88961081- داخلی 257 آماده پاسخگویی خواهد بود.
لازم به ذکر است زمان برگزاری پنجاه و چهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی هنر بینال ونیز  4 ژوئن تا 27 نوامبر2011 می باشد

منتشر شده در تاریخ ۱۳۸۹ شنبه ۱۸ دي


تا کنون نظری برای این خبر ارسال نشده است




نام:
پست الکترونیکی:
نظر شما: